back in black:D

Si acum despre mine.Mi-am scrantit piciorul. asta asa,ca sa ma las de minunata injuratura"bagami-as picioru' "pe care o mai utilizez din cand in cand(numai in cazuri extreme,bineinteles).Evenimentul zilei ramane faptul ca reincepe Mircea Badea cu "In gura presei" caruia ii raman credincioasa si "fidea".M-am intors in Buzau.Groaznic.De cald.Mi-e sete.Apropos de sete,am baut un ness azi-dimineata absolut infiorator.Nu mai beau nescafe niciodata!!

3 păreri geniale:

Stresul de Zi cu Zi spunea...

da, buah, Mircea Badea forever...macar cineva sa le spuna p bune in tara asta, atata timp cat noi nu ne putem face auziti...insanatosire grabnica pisi :P

CarmenPunkGirl spunea...

din cate am auzit in seara asta o sa fie invitat Mihai Bendeac la Mircea Badea. Abia astept sa ma uit :X

akindofsth spunea...

asa e. o sa fie invitat pentru a semna contractul cu antena 1.:D

top