DOG vs. KAT!!!!!

Titlul iti sugereaza un caine cu coltii mari si ascutiti ranjind la o biata mata,cheala in jurul gatului si aproape moarta.Azi,insa,am vazut ceva care m-a suprins.Eram pe langa blocul meu.Pe acolo umbla o haita de caini care clantane in dinti orice intrus.Azi,intrusul a fost un caine negru pricajit,pe care l-au alergat chiar in fata mea.Deodata,dintr-un tufis,a sarit o pisica.Chiar in
spatele cainelui ofensiv.Apoi,l-a urmarit,ca pe o prada..wa:|

4 păreri geniale:

undertakher_raw spunea...

:))The new hero...the cat..:))TAre..in M3 cainii si pisicile snut prieteni:-?probabil de la caldura:D

Stresul de Zi cu Zi spunea...

si poate k totusi pisica aceea era cv in genul Superman of the Kat :)) mi.o si imaginez cu chiloti peste colanti :)) (Ta-ta-ta-taaaaaaaaaaaa, SuperKat to za rescuie)

akindofsth spunea...

bai, tu ai lipsa de inspiratie momentan?intreb si eu asa..:))
postul asta incepe ca un comentariu la romana: titlul sugereaza..._:))=))

CarmenPunkGirl spunea...

isi apara si pisica teritoriu :))

top