eu si paranormalul:))=))

Din categoria teste psihologice am dat si de testul"ai capacitati paranormale?"pe care l-am facut din amuzament.Iata,dragilor,rezultatul:)) "Ai capacitati paranormale excelente!Tu stii dinainte ce se va intampla in jurul tau,in special cu cei apropiati.Poti sa-ti sfatuiesti prietenii cu privire la ce ar fi bine sa faca pentru viitorul lor.Simti oamenii fara sa faci eforturi deosebite!" ee?! :> sa mai zica cineva ceva:))dau clasa lu' mama omidaXD

4 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

mama omida :x

ia zi: ce o sa se intample azi?:>

cafeaua_de_dimineata spunea...

stiu,dar nu vreau sa-ti spun(stric ciclul universului....)

Cronicus spunea...

am facut si eu testu si mie mi-a spus ca am capacitati paranormale dar daca te uiti mai atent iti spune la icneput la ce se refera testu si nu cred ca se refera la ce poti castiga la loto sau cu cine te mariti se refera la capacitati intuitive

Morgaine spunea...

You used to believe in this kind of things.

top