jurnal de plictiseala...

drag jurnal,
azi,cand eram cu Georgiana in oras ne-a izbit iar mirosul incantator..ma intreb daca voi scapa vreodata..cand am iesit la magazin sa iau 3in1-eram intr-un tricou inscriptionat"salvati planeta noastra.ziua pamantului 2008"m-au fluierat doi tipi..pun pariu ca habar nu aveau ei de mesajul de pe tricou...m-am uitat la televizor,satula pana in gat de upc digital..mi-am pierdut doua poezii asa ca am injurat..ma plictisesc,fir-ar sa fie...

2 păreri geniale:

akindofsth spunea...

eu inca am ramas cu impresia ca noi am mers acolo doar pentru a-mi demostra ca ceea ce scrii tu pe blog e adevarat!!:)):))glumesc.

undertakher_raw spunea...

aaa...la iarna nu o sa mai miroasa asa...o sa ai nasul infundat..nu mai simti:D..tipi care fluiera lucreaza pe un santier cred:-?ei fac asta..3in1 e scump:D

top