plecata cu sorcova-partea II-(semnal prost)

"da,maica,uite atata erai(aratand cu palma la nivelul soldului) ia uite acuma ce mare e fata!"Ciudat..nu m-au mai vazut de doar cateva luni(maxim vreo 2)dar lor li se pare ca au trecut ani si ca "mult m-am mai schimbat"...semnalul e jalnic,mi-am inchis si deschis jafu' de cateva ori pana sa am ceva-ceva umbre..dar..iata ce am observat:miroase a miere:) iar cainii mei sunt cuminti(?!)..am mancat mure si zmeura:Dmaine i'll be back:D

2 păreri geniale:

Stresul de Zi cu Zi spunea...

pai buah, stii k asa se intampla cu astia batranii mereu...ba ca ai crescut, ba ca "c frumoasa/frumos te.ai facut"...bla bla bla, all crap...stai sa vezi cand o incepe barfa...God i "love" my contry

undertakher_raw spunea...

Nu ai nicio baba care sa iti povesteasca de vreo 20 de ori..aceiasi chestie...si culmea...in aceiasi zi..:-?e foarte interesant..

top