putina lene de vacanta

Sunt intr-o mare pana de idei.Am despre ce scrie,dar simt ca nu pot.Asa ca...Ionut spunea ceva despre baieti prosti si termoizolatii,il voi lasa sa comenteze..cat despre mine..sunt satula pana peste cap de oameni neseriosi...ah,da,uitasem!Azi,cand eram la un chips si un pahar de vorba cu Gabi si Ionut am vorbit despre sani(yeah,i know,strange..)si batrani.. Gabi"de ce miros batranii asa?" Ionut"nu stiu,se strica carnea pe ei.." XD XD

3 păreri geniale:

undertakher_raw spunea...

Ma eu cu baietii prosti..am ceva..eu sunt unul dintre ei:))si asta ma doare...2.Termoizolatiile...cand faci termoizioalite..de gandesti si la izolare fonica..m'am saturat de bormasini..si de fluieratul stupid al tipului care lucreaza..acolo pe schele...si care mananca salam:|..da..sani..sanii sunt peste tot:))mai ales..eu am sani:D...si da...se strica acea..carne..pe batrani..si miros..trebuie tinuti la rece:D..oamenii neseriosi..uitasem de ei...astia sunt o secta..tine'te departe:-s

cafeaua_de_dimineata spunea...

1. ma, din cat am observat,nu toti baietii sunt prosti si cu siguranta nici tu. 2. e o tampenie faza cu termoizolatiile,adica,tipu' care statea agatat pe bloc si musca salamu' e absolut infiorator. 3 nu ai sani! cel putin,nu d-aia....intelegi tu...cate kg ai? 53?! esti nebun?! /:).. ah,si faza cu marea si cu batranii a fost bestiala:)) XD =))

undertakher_raw spunea...

am 65 de kg:-w

top