umor negru?

ocmai am vazut un mars funerar..si cum prostu' nu plange de ce vede ci rade de ce isi aminteste,am tras o portie buna de ras.nu de alta,dar mi-am adus aminte de cateva perle facute de colegii mei din gimnaziu.."cantecul de inmormantare se canta la inmormantarea unui mort";"dupa ce moare,mortul se plimba pe bulevard,blocand circulatia";"cantecul de inmormantare este jalnic";"cantecul de inmormantare este de dor,iar cand il auzi iti curge nasul"...

5 păreri geniale:

undertakher_raw spunea...

da..mai stiu cateva.:)) "prietenul mortului ne'a zis ca acesta a murit..si cand am mers acasa la mort..am constatat ca mortul nu era acasa..ci era in oras"..delcaratie de pompier:))

undertakher_raw spunea...

aa si.."da..mortul era mort cand am ajuns la fata locului"..asta mai are:))

CarmenPunkGirl spunea...

n-as suporta sa plimb mortu pe bulevard :-s

creepy

Anonim spunea...

eu nu as vrea sa fiu plimbat pe bulevard :-? tineretului ar fi mai dragut :-?

Morgaine spunea...

Dar scrie domnule cine a scos porumbelul. :D

top