vreeaau saa doooorrmm!!

Ati ratat o seara in club Atlantis? Nu e nimic! Veniti la mine si intrebati-ma cum a fost,pentru ca voi fi in stare sa va raspund!Si asta nu pentru ca vizitez clubul ci pentru ca,desi stau EXTREM de departe de locul respectiv,muzica si dj-ul se aud perfect la mine acasa!! Acum,sa nu credeti ca sunt eu nu-stiu-cum,dar dupa ora 3:30 noaptea chiar mi-as dori sa dorm.....
P.S. lasati,imi va trece somnu'...mai beau o cafea...

2 păreri geniale:

undertakher_raw spunea...

wow..ce fel de om esti..nu mergi in atlantis...vestitul atlantis...nu existi in bz daca nu mergi acolo..Deci ar trebuii sa ne facem un sindicat:)) si eu aud...si tot departe stau..si prefer sa ascult muzica mea..nu muzica lor...:D o cafea e bine venita>:D<

CarmenPunkGirl spunea...

hai sa facem sindicatul celor ce nu frecventeaza atlantisul :))

app..pe unde stai de tot se aude?

top