ALIEN vs. GOD

Si cum se vorbeste extrem de mult despre extraterestii ma simt nevoita sa comentez putin pe subiectul asta....nu sunt un mare fan al religiei...dar daca exista extraterestrii inseamna ca ,(teoretic)Dumnezeu nu exista..altfel..noi am fi singurele fiinte din univers,cei care beneficiaza de toata atentia si bunatatea lui..nu ar exista alte creeaturi...spuneti-mi voi...gresesc??

4 păreri geniale:

undertakher_raw spunea...

Pana la o anumita varsta:)) pt mine.."Extraterestru'" era doar o insulta:))
si nu cred ca exista ma:))adica..nu imi imaginez o zi..in care sa ies din minunatul meu bloc..si sa vad lumea fungind si strigand "omuleti verzi! omuleti verzi!"..:D..Traimi intr'o lume..cu copaci>:D<

CarmenPunkGirl spunea...

eu cred ca exista.
si poti sa imbini cele 2 teorii: Dumnezeu ne-a creat si pe noi si pe ei :P

Cronicus spunea...

eu cred ca,Carmenpunkgirl are dreptate

Bloody Mary spunea...

Daca esti adepta teoriei cu "Dumnezeu ne-a creat", atunci, da, CarmenPunkGirl are dreptate. Daca esti atee, extraterestrii exista si punct. Daca esti sceptica, omul a creeat extraterestrii, si pe urma i-a trimis in spatiu. Sunt multe feluri in care poti sa privesti problema, si inca si mai multe in care poti s-o rezolvi-sau sa te incurci atat de tare, ca o sa iasa, pana la urma, ca Dumnezeu e extraterestru. :-)

top