!!!

mi s-a pus intrebarea"chiar era necesar sa scrii despre ora aia de religie? era chiar atat de important?" da! uite! mie mi se pare o foarte mare prostie sa vorbesti despre un om de nimic ca despre ultimul dumnezeu doar fiindca a dat nu-stiu-cate sute/mii de euro. in viziunea mea,biserica nu ar trebui cumparata cu nimic,dar fir-ar sa fie,uite ca apare unu' cu patru clase care injura ca ultimu' bou dar care este adorat! da,mi se pare necesar!!

4 păreri geniale:

Anonim spunea...

=)))..dada//in primul rand ma scoate din sarite profu de religie=))..este fenomenal..nu cred k a auzit de cuvantul "logica(coerenta)"..sh chiar nu vad legatura dintre ora noastra de religie si cati bani a mai arunkt becali in stanga sh in dreapta sau ce mai poseda popa milea(kre nu manank, carne de la revolutie=)) )..eu una mor de ras la fiekre ora de religie:))) 8->

akindofsth spunea...

ce perspicace esti ma!!:))

Viorel spunea...

hmm in multe privinte religia a fost denaturata. de exemplu, am intrat intr-o biserica acum cateva luni, si.. te-ai fi asteptat sa fie spuse rugaciuni/cantate imnuri, nu?

gresit.

erau citite sumele de bani donate de diverse persoane... "500 de mii de la X, 200 de la Y..."

Marinush spunea...

bine ca nu sunt un bou cu patru clase ca trebuia sa dau si eu bani multi la biserici. pac! pac! ma intelegi? :> xD

top