cine a fost marea vedeta?????

si iata,mult asteptatul concert. aglomeratie,multi,multi rockeri si altele de genul:) dupa ce ne-am intalnit cu toata gasca(mdap,eram destul de multi si ne pierdusem prin multime,dupa ce am fost perchezitonati la intrare ca ultimii puscariasi,am ajuns,in sfarsit in fata scenei.......(ma rog,la vreo 15 metrii distanta,in fata era macel) sonorizarea a fost foarte buna si nici Guano nu m-au dezamagit. ba dimpotriva. am zbierat ca o nebuna versurile melodiilor,am filmat si am si facut putin headbanging(putin mai mult,acum ma cam doare gatul)...a fost extraordinar,ce sa mai:D ultima melodie a fost"lords of the boards" pe care,defapt, nu au cantat-o,publicul facea toata treaba:D:D:D
cand am iesit,statia de metrou era extra-full. cu toti asteptau. cand in sfasit a venit,toti oamenii(toti!!!) au inceput sa aclameze si sa strige,unii aplaudau,ca si cum,in realitate,metroul fusese marea vedeta:)))chiar nu ma asteptam:)))

7 păreri geniale:

undertakher_raw spunea...

=))si acum sa multumim metroului pentru seara excelenta:))

Cronicus spunea...

super tare ai facut si tu rost de un autograf?

CarmenPunkGirl spunea...

lords of the boards :X:X

m-ai facut sa imi placa guano apes :P

Anonim spunea...

pai...am ales vama si zic ca nu am gresit ...chiar daca stuff-ul a fost "de criza" si nu au fost decat trupe romanesti ...a fost mai mult decat OK zic eu ...zona ,barurile,atmosfera sunt mai mult decat super ...vremea a fost si ea buna ,chiar daca ne-a udat putin a doua seara la concert ,da nu s-a observat ....a fost pogo pe punk ,a fost pogo pe zdob si zdub ... mai multi punkeri pe acolo ..dar sunt foarte tari oamenii la astfel de chestii ... in rest ,bere ,soare ,apa ,putin somn ...terasa dupa terasa ...si s-au dus 3 zile :))

varza.totala spunea...

da.....a fost prea frumos....nu ma asteptam sa cante atat de bine

varza.totala spunea...

chiar daca au fost unele lucruri care m-au deranjat cum ar fi.........acel om care .......cred......mai mult ca sigur era beat si tot intra in mine.......dar a meritat:X:X:X. sper sa vina si la anu:)):)):))

varza.totala spunea...

adica guano nu ala beat:)):)):)).....sa nu se inteleaga gresit:P

top