generatia "da si mie,traiti-ar familia"

zilele astea am fost in ssg.(stare de sictir general).nu am avut chef de nimic pana azi, la ora de religie. te-ai astepta ca preotul sa iti vorbeasca de dumnezeu,respectiv de bunatate si altele in genu'. cand,supriza! profu' relateaza de gigi becali. ca e un om minunat,inteligent,singurul care,vezi-doamne,ar fi capabil sa ne reprezinte...eu una,cred ca profu' se baza pe alte criterii....adica,nah,gigi e...generos,nu?

5 păreri geniale:

Excepţiul spunea...

(si) cu biserica...

ceva spunea...

e neaparat vb de damian :-> ..stiu stiu ...eu am atipit la ora lui ...e o adevarata binecuvantare din ceruri ora de religie ..somn de voie 8->

CarmenPunkGirl spunea...

e bine ca gigi e generos...dar nu trebuie ridicat in slavi pentru asta

Morgaine spunea...

Da domle, el, care fu singurul, in ... HOARDA aia de ATEI (aka Parlamentul European), el, care a pronit de la nimic si prin munca a ajuns bogat, el, a vorbit de Dumnezeu, in adunatura aia de de de de ATEI! Si a fost aplaudat! NIMENI pana atunci...

Stati sa vedeti cum ne va vorbi de domnul Becali dupa ce si asta o sa refuze sa dea bani pentru biserica.

cafeaua_de_dimineata spunea...

:))) da,corect:))

top