o gluma faina

am apreciat mereu simtul umorului la o persoana. el denota inteligenta. imi amintesc faptul ca atunci cand eram in gimnaziu,in fiecare pauza ma intreceam cu cateva colege in a spune bancuri bune. amintiri frumoase,intr-adevar. si uite,ca ma incumet sa va provoc. cine stie un banc/o gluma buna,sa il spuna:)mai zambim putin

9 păreri geniale:

ciocio spunea...

1.
un evreu pe patu' de moarte... vine fisu la el: "bai tata. stii tu, afacerile alea ale tale, masinile, banii, vilele...ce facem cu ele?"
tasu cica: "pei fiule... ti le las mai ieftin..." =))

2. dumnezeu cand a creat romania a dat pasiuni, munti, mare, peisaje frumoase, etc.
sf petru putin mirat: "de ce le dai doamne atat de multe?"
dzeu:"...pei stai sa vezi ce popor le dau" =))

ceva spunea...

nunta intre un ungur si o romanca ...inainte de noaptea nuntii,tatal ungurului isi sfatuieste fiul : "cand ajungeti la camera,in noaptea nuntii,o iei pe romanca in brate ,o treci pragul ,sa-i arati ca ungurii sunt puternici ...o trantesti in pat ,sa-i arati ca ungurii sunt hotarati ...si mai departe stii tu ..." ...dupa noaptea nuntii ...tatal isi intreaba fiul "cum fu mah ? " ... "pai uite ...am trecut-o pragul in brate ,sa-i arat ca unguru-i puternic,am trantit-o in pat sa-i arat ca unguru-i hotarat :-> ..." si mai departe?" ..."m-am masturbat in fata ei sa-i arat ca unguru-i autonom"

Morgaine spunea...

In razboiul cu Stefan cel Mare, turcii suparati ca nu pot cuceri cetatea, se hotarasc sa aduca arme mai grele.
Turcii aduc un tun. Stefan cel Mare pune un steag pe cetate.
Turcu se mira. Turcu mai aduce un tun. Stefan mai pune un steag pe cetate.
Turcu se scarpina dupa ureche. Mai aduce un tun. Stefan, mai pune un steag pe cetate.
Turcu scuipa injura face ca toate alea, mai aduce un tun. Stefan mai pune un steag pe cetate.
Turcu nervos, cere sa se aduca un ostatic roman, si-l ia la intrebari.
-Viata ai sa ti-o pierzi daca nu-mi raspunzi, de ce pune ghiauru steaguri pe cetate de fiecare data cand aduc cate un tun?
-No pai stii domnia ta ti-as spune, dar eu sunt un biet soldat si mi-e rusine.
-Cu viata platesti!!
-Pai bine vezi domnia ta... lui Stefan i se falfaie de tunurile tale...

Morgaine spunea...

Stefan si oastea:
Stefan: inaintati, ostenii mei!
ostenii: inaintam,maria ta!
Merg ei ce merg, si in fata vede stefan un pachet de biscuiti.
Stefan: opriti, ostenii mei!
ostenii: oprim, maria ta!
Stefan ia de jos pachetul de biscuiti, foarte mirat.
Stefan: biscuiti, ostenii mei!
ostenii: biscuim, maria ta...!

undertakher_raw spunea...

Papa, Berlusconi si Bush zburau cu avionul. Avionul are o defectiune grava si pilotul ii anunta cum stau lucrurile dar ca partea cea mai proasta e ca sunt numai trei parasute. Bush:
- Eu sunt cel mai puternic om din lume asa ca e logic sa ma salvez! Smulge cu forta o parasuta si sare.
Berlusconi:
- Eu sunt cel mai destept om de pe planeta! E numai drept sa mai traiesc. Smulge si el o parasuta si sare.
Papa catre pilot:
- Fiule, eu ma am pe bune cu Cel de Sus si poate ca o sa faca o minune pentru mine, iar daca nu o face oricum ajung in rai. Asa ca ia tu parasuta care a mai ramas!
- Nu e nevoie de asta Sfintia-Voastra, avem inca doua parasute fiindca cel mai destept om din lume a sarit cu rucsacul meu!

Excepţiul spunea...

Ion: Ba Gheorghe, ai auzit? L-a dat pe Vasile afara sefu!
Gheorghe: De ce?
Ion: Pai a intrat in birou la el fara sa bata la usa.
Gheorghe: Pa si pentru atat??
Ion: Da' ma.. da' cu camionul...

Anonim spunea...

Ion mergea intr-o zi pe camp cu caruta, in spatele carutei mergea si cainele lui. Se supara Ion ca, calul mergea prea incet si incepe sa dea cu biciul in el. Da o data, da de 2 ori, a treia oara se intoarce calul la el si zice "Ba Ioane da esti chiar asa..." Ion se sperie cand il aude si o ia la fuga, si fuge si fuge, si cainele dupa el, si fuge prin padure , cainele dupa el. La un moment dat oboseste si se aseaza langa un copac gafaind, cainele vine si el tot obosit si zice "Ba Ioane...ce m-a speriat calul ala cand a inceput sa vorbeasca"

Anonim spunea...

O masina se loveste brutal de o caruta. In urma accidentului calul si carutasul sunt raniti destul de grav. Politistul vine la fata locului si vazand calul chinuindu-se, intr-un acces de mila, il impusca. Apoi se indreapta catre carutas cu pistolul in mana si il intreaba:
- Si dumneavoastra sunteti ranit?
- Nu, nu! Doamne fereste, asa de bine nu m-am simtit niciodata!...

Viorel spunea...

ok, una foarte cunoscuta, dar singura care imi vine in minte acum:

se kk ursul in padure, vine iepurasul.
ursu: iepurasule, ti se lipeste kktu de blana?
iepurele: nu :-??
si ursul il ia si se sterge la fund cu el ^_^

top