PESCUITE DE PE NET




boooooon....apelez la simtul umorului de care negresit nu duceti lipsa......sunt imagini pescuite de pe net, dar care fac referire la cateva aspecte ale vietii noastre ;) enjoy :P:P:P

7 păreri geniale:

akindofsth spunea...

cumva motanul ala era dante???:)):))

anaria spunea...

frateee=)))..eu ma intreb cum dracu statea pisik aia acolo fara niciun stres?wtf????dci ma uit la ea sh nu imi vine s cred..e ff tare poza..xcum sugereaza sh ea cva..dar nu imi permit s zic, k poate se uita sh pitzipoance pe site.u asta sh nu vreau s se simta jignite:D
kt despre purcelusa asta cu peruk..ma obliga s fac iar referire la pitzipoance..in club sau la petreceri sunt doamne, imbracate "cu gust"(asa cred ele), iar in realitate sunt nijte...ma abtin:D
nush ce am in seara asta..cert e k mi.a pikt pe pitzipoance;))..imi cer scz..nu e nimic personal..doar k va ador:X =)))

Asta... spunea...

Cea cu purcelusa...:-? hmmm...face aluzie la perplexitatea imperpetua a universului cosmogonian al lui Brahamovici din epoca mediterana de cascaval impregnat cu aroma de ceas-PUNCT

Excepţiul spunea...

aia cu motanu e geniala :))

cafeaua_de_dimineata spunea...

da,imi permit sa spun ca stiu :D:D

CarmenPunkGirl spunea...

Prima e foarte reprezentativa pt lumea noastra. Si nu stiu cum sta pisica aia asa relaxata. :-??

ceva spunea...

pisica aia pare a fi un roman ...in general :-?

top