si m-apuca un sooomn..

a inceput scoala....si imi e mai somn ca niciodata....atat de somn,incat,marti,in a doua zi de scoala,cand orele incepeau de la 07:20, m-am trezit la 8......am lipsit de la prima ora de romana iar la cea de-a doua ora(latina)am intarziat..somnoroasa,cum eram,am intrat si am intrebat de clasa de engleza,ceea ce a starnit un hohot de ras in clasa....vreau vacanta...

4 păreri geniale:

Viorel spunea...

eh, oricui i se mai intampla sa intarzie si/sau sa incurce orele =P

Excepţiul spunea...

stai linistita nu esti singura, eu prima saptamana de scoala mai mereu nu ma duceam la prima si a doua ora.. nu reuseam sa ma trezesc..

ceva spunea...

eu sunt foarte matinal ...n-am probleme cu trezitul tarziu :-J

CarmenPunkGirl spunea...

si eu am mai intarziat :))

ma culc la 12 si ma trezesc la 6.. e greu

top