uimire.

in primul rand,imi pare rau,dar nu pot trece peste faptul ca Bogdan s-a tuns.(avea parul mai lung decat l;a multor colege din clasa, si asta e ceva,pt ca sunt multe.......) sunt inca in stare de soc...si da,ii sta mult mai bine:d apoi...scoala ramane la fel,nimic nou,din pacate(sau din fericire). sambata fu cercul de jurnalism si cenaclul literar. mi s-a zis ca nu sunt doar critica,ci ca sunt demolatoare. asta e,nu am cum sa ma schimb. apoi,apropos de jurnalism,s-a pus problema revistei scolare. cum sa fie atractiva?hmmm..ceva sugestii? daca da, sa imi ziceti...eu una consider ca revista trebiue sa aiba muuulte poze.......si nu atat de mult text,ca se plictiseste lumea pe parcurs...apoi,ca sa fiu super-critica, unele articole mis e par inutile. gen...cine ar vrea sa afle despre nu stiu ce tabara....(facand abstractie de cei care au participat,intodeauna mai putini de 8).......enyway, in scoala e mare plictiseala, toata lumea pare obosita, desi abia ma inceput....nici nu va povestesc ce somn este pe holuri la ora 7 dimineata.....cam atat...cand o fi ceva mai important si intersant de povestit...spun...pana atunci....

8 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

S-a tuns?!?!?!?!
TREBUIE sa il vad :)) cat de scurt?

Pt revista..da, trebuie poze.

cafeaua_de_dimineata spunea...

indeajuns de scurt pt ca proprii lui colegi sa treaca pe langa el fara a-l recunoaste.. :))

Marinush spunea...

Mda ... m-am tuns, azi profa de romana mi-a spus ca trebuie si mai scurt! and i was like .. as usual: "WHAT THE FUCK DUDE!?!?!?!" :)) yep, that's me xD
So ... ce sa zic, poate ma rad in cap :> ... ma mai gandesc, avand in vedere ca prietena mea Catalina vrea sa se tunda mai scurt decat sunt eu acum :)) lawl ... da tot te iubesc Cata! :P

Marinush spunea...

Mda am uitat sa spun! Si eu am fost la cenaclu :D da, da, sunt mandru de mine :)) Cata m-a luat dupa ea :P da a fost distractiv sa particip la descutii despre revista scolii, cum ar trebui sa arate, sa le dau si eu sugestii:D si tot felul ... nu cred ca au tinut cont si au fost ceva gen: "cn zice asta? tipu ala nou? haha, glumesti nu?" :D in fine, profa m-a acceptat, cu toate ca n-am ora cu ea :D

cafeaua_de_dimineata spunea...

the fuck dude,ai ceva impotriva cu faptu' ca eu vreau sa ma tund mai scurt decat tine? :))=)) kiddin' :p si eu te iubesc:p:p chiar daca te-ai tuns:p ah,si bunvenit la cenaclu,sunt mandra de tine,as usual:>

ceva spunea...

nu mai pare el ...sau cel putin prima data cand l-am vazut nu mai era el sigur :-?

Marinush spunea...

Draga "Ceva", ti-as fi foarte recunoscator daca mi-ai putea dezvalui identitatea ta, respectiv numele, varsta, si sexul (si nu ma refer aici la actul sexual), deoarece nu stiu daca te cunosc in viata reala. Multumesc anticipat!
Cu drag, Marinush! :D

cafeaua_de_dimineata spunea...

vaaaaai, Bogdane,ce deontotlogic vorbim:P:P:P:>:........

top