criza

ma uitam luni,cand era greva, la tembelizor. la neata cu razvan si dani, mai exact. si se vorbea despre criza. mah,cum sa va explic eu.......am mai zis ca eu nu cred ca e criza,dar nah.........vorbeau oamenii de criza si erau tare ironici, ba chiar faceau si cu ochiul....pai ce naiba sa mai zici? criza pe dracu. in timp ce unii se dau peste cap pe la televiziune, altii fac spagatu prin cartierele din buzau,sau prin constanta,craiova,ploiesti, in fine, prin tara in general. ieri am fost iar la cumparaturi si sa dea ala cu cornite........era mai mult decat full...zi de salariu, probabil. in scoala e aceeasi stare. elevi sunt,cei drept, mai entuziasmati. cica liceul nostru este al 5 lea pe tara.....si multi nu isi dau prea mare silinta in invatat,cui i-ar pasa ? profu de econoimie ne zicea ca e criza de timp si da,sunt de acord,toata lumea se garbeste undeva......dar sa nu o dau in filosofeala............mai vorbim,sunt si eu intr-o criza d-aia de timp........

3 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

la cat cumpara lumea...nu prea mai crezi ca e criza

cafeaua_de_dimineata spunea...

cooorect

ceva spunea...

criza ...ce urat suna ...parca ai zice crizat ...sau speriat ...oricum ...nu vad de ce mi-as bate capul cu criza ...oricum nu pot schimba nimic ...deci stau chill

top