funny pictures. old times.

mda. sad but true.

:))

:D:D




































si asta pentru ca imi aduc aminte de copilarie, cand toate fetitele erau innebunite dupa sailor moon.....chiar si persoana care scrie :)) era o adevarata isterie pe baza acestor desene.......acum s-au schimabat vremurile. pustoaicele se uita la rebelde, sau mai stiu eu ce........asta arata clar ca am imbatranit:)))

4 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

imi placea si mie sailor moon...da nu eram innebunita :))

Simplu spunea...

Sailor Moon era cea mai tare pe atunci. As fi vazut-o combinata cu songoku.
chestiile cu rebelde aia sunt o porcarie :D.

Excepţiul spunea...

ce rebelde.. e trecut, Hannah Montana :D

Si eu ca baiat ma uitam cu sora mea mai mare cand eram mici la sailor moon.. si ce ne mai placea :)

cafeaua de dimineata spunea...

da,corect! acum hannah montana e in mare voga....e trend,ce sa mai! tricouri cu hannah montana,pixuri,caiete,ghiozdane,papuci...orice....stresanta faza:|

top