halloween

si daca nu era indeajus de clar,iata un argument in plus care sa demonstreze clar ca Romania e o tara a imitatiilor.imediat dupa valentine's day,la noi apare halloween,ambele extramediatizate si comercializate,ambele la fel de stupide(cel putin pentru poporul nostru,care nu are nicio legatura cu sarbatorile astea).magazinele,televiziunile si toti profitorii in general abia asteptau un motiv sa ne ia bani.deci plecati cu prostiile voastre.va rog.

3 păreri geniale:

Excepţiul spunea...

ba nu!
Sa se ia sarbatorile religioase (exceptie craciun si paste) si sa se bage haloween si Vday.

Mai conteaza ca-s imitatii?, de unde vin? daca ne ofera ocazia de a face ceva nou/interesant in inca o zi anului?

(desi nu le-am sarbatorit inca, Haloween-ul am de gand sa-l tin daca ocazia imi permite)

CarmenPunkGirl spunea...

noi am luat sarbatorile astea ca sa avem ocazii in plus sa ne distram si sa spargem banii ;)

mifo' spunea...

De acord cu tine....

Parerea mea e ca tre sa ne obisnuim inca avem o tara subevoluaa atatt mintal cat si financiar, material ....Ce sa faca si romanu nistru decat ca Americanii si mai stiu eu cine ca de "ce face omu face si maimutza"

top