postare de tip bacovian. nervi de toamna.

in liceul meu se face voluntariat pentru ajutorarea si salvarea animalelor de pe strazile din Buzau. imi place proiectul si il sustin, mi se pare foarte frumos din partea lor, mai ales ca Buzaul nu duce lipsa de animale comunitare......
vineri e balul bobocilor. mare eveniment mare....nu ma duc, si observai ca genul asta de distractie nu mai atrage multe persoane.......urat, foarte urat....
en frig si ploua mult. nimic nou......deci, se pare ca nimic nu distruge cotidinaul...astept ceva......orice. STIE CAREVA O METODA ANTI-PLICTISEALA????
una peste alta, aseara am primit un telefon cu numar ascuns.....dupa l-am intrebat cine e si ce vrea si nu mi-a zis nimic concret, dupa ce l-am atentionat ca e prost de bubuie, ca ii curg bale din gura cand vorbeste, ca patineaza musca pe creieru' lui si ca pentru ca vorbi cu mine trebuie sa aiba macar bunul simt sa ma sune cu numar afisat, ca nah, daca ai numarul meu spune-mi cel putin cu ce ocazie ma suni,dupa ce l-am sfatuit sa treaca macar pe la gardinita, sa se laude si el cu ceva, l-am bagat in pizda masii si i-am inchis. nu a mai sunat deci presupun ca a inteles ideea. recunosc, mi-am descarcat putin nervii, toata ziua am repetat o poezie la latina absolut terorizanta, mi se pare fara logica,eram cu nervii la pamant.........cam atat. mai scriem...

5 păreri geniale:

Excepţiul spunea...

oo, admirator secret.. :D
oricum, urata abordare.

CarmenPunkGirl spunea...

ar trebui sa mai dispara cainii de pe strazi ca incepe sa imi fie frica sa mai ies afara :))

si pe mine m-a sunat cineva(nu era cu nr ascunt) dupa ce raspund nu mai zice nimic. si dupa incepe sa imi dea mesaje

Marinush spunea...

Vai de ala care te-a sunat ... Ma intreb daca masa l-a invatat sa faca asta xD 'Daca iti place de o fata mami, ii dai telefon cu numar ascuns' dupa aceasta replica urmeaza acea fata zambitoare umpic tampa in spatele caruia se afla cuvintele 'Vai de tine bah!' ... Cainii vagabonzi ar cam trebui inchisi sincer ... Inclusiv asta care te-a sunat xD

cafeaua de dimineata spunea...

uuu...cineva e rau:D

Fata din umbra spunea...

solutie anti-plictiseala
ia-ti prietenele si faceti un party in pijamale :D

top