LIEBE IST FUR ALLE DA!!

(daca vrei,comenteaza,dar postarea asta e absolut subiectiva. e genul ala de postare pe care o scrii pentru tine)sunt indragostita de trupa Rammstein!! si azi Bogdan m-a aprovizionat cu noul lor album"liebe ist fur alle da" care ramane,ca si restul albumelor, genial!am ascultat melodiile cu un zambet enorm pe fata,iar acum gust doar doua dintre ele,ce mi se par mai potrivite pt starea mea de acum."fruhling in paris"si "waidmanns heil" fantastic!!

3 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

Fruhling in Paris e geniala :X:X:X:X

Viorel spunea...

azi am ascultat si eu albumul - Rammstein ramane Rammstein, merita din plin ^_^

"too big, too small, size does matter after all" xD

Marinush spunea...

Hei Hei!!! chestia aia cu xD ati luat-o de la mine -_- ... uraaaat din partea voastra! Waidmanns heli si pt mine :D ... si fruhling in Paris e tare ... Rammstein is the best !!! (don't fuck the rest, seriously!)

top