Muncitoru' cand munceste......

ma minunez pe zi ce trece de cate prosti poti gasi prin blogosfera. gen...daca il citesti pe unu' esti dusmanu' lu' celalalt, daca nu il citesti esti smecher, sau mai stiu eu ce....apoi observ mare prostie prin televiziune. ieri seara ma minunam de o stire de la Antena 1, pe care ii consideram, mai mult sau mai putin seriosi....o mare idiotenie despre nu-stiu-ce babuta din cucuietii de vale-deal.....stateam asa, intr-o prelungire meditativa si reflectam"doamne fereste, unde au ajuns astia"....mare prostie mare.... coborand pe scara ierahica, ma leg de muncitorii care ar trebui sa faca strazile din Buzau, care ar trebui sa se ocupe de bunastarea noastra, intr-un fel sau altul.... asa ca ,din seria "tara arde si muncitorul face pauza" va prezentam urmatoarele imagini....(facute de la  etajul sapte al unui bloc din Buzau de Anca, fotograful zilei :D:D - thank you very much for this, by the way-...intr-un moment insprat)

10 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

doreleee??
mai ai mult ma?

cafeaua de dimineata spunea...

"stau o tura...."

akindofsth spunea...

mai e ceva de comentat???? ca la noi

ckub spunea...

M-am uitat putin pe profilul tau unde am ajuns din intamplare.Schimba numele autorilor la carti (daca )citite ca pe unii i-ai strambat rau :p

cafeaua de dimineata spunea...

:) am fost distrata cand am scris. merci pentru atentionare. si te asigur ca le-am citit,nu le pun de proasta pe acolo;) poate mai treci,tot din intamplare.

Therzok spunea...

Ma, oamenii isi ocupa timpul foarte pretios, pe care l-ar putea folosi ca sa ajute, relaxandu-se si ei un pic. Pai ce-i asta, timp de lucru permanent? :D O pauza de masa de 1 ora la fiecare 15 minute aflat la munca.

Simplu spunea...

Cei doare pe ei! Ziua trece, leafa vine, strazile mai pot astepta, gen nu au intrat zilele in sac, ca o albina.

Simplu spunea...

Apropo... Ce crezi?! Sentimentu' e reciproc. Imi place ce ved pe aici asa ca voi mai revenii :).

ceva spunea...

daca aia in parlament ,cu burtile pline si salarii marii dorm de fac clabuci ...amarati ca astia au dreptul la o pauza de masa...fie si ea de o zi intreaga :-J ...mai bine poze cu burtosi care dorm pe ei pe scaune caonfortabile...la caldurica

Claudiu Constantin spunea...

Eu nu inteleg de ce nu pun un sef sa-i supravegheze... as scoate untul din ei, n-ar mai fi asa grasi!

top