no title

dupa ce am trecut prin cea mai handicapata saptamana(vorba lu' Gabi), dupa ce mi s-a distrus,pur si simplu, netu'.....m-am hotarat sa fac ceva, si am ajuns, cu chiu, cu vai, la sediul Vodafone,de unde am eu minunatie de abonament,telefon,net,cartela si toate cele. si dupa ce am asteptat vreo 12 minute la o coada interminabila,am ajuns fata in fata cu o duduie blonda, aranjata,cocheta, draguatica tipa,asa, la prima vedere. dupa ce ma intampina cu binecunoscutul "buna ziua, bine ati venit la vodafone"(putin robotic,parerea mea)incepe sa vorbeasca. si dai, si dai, cu texte si texte.............ma innnebunise...ii explic eu femeii problema mea, ca nu mai am net desi platesc, ca nu-stiu-ce, ca una alta.....deschide tipa calculatorul,verifica in baza de date si dupa cercaetari amanuntite vine cu raspunsul "nu am nici cea mai mica idee despre ce poate fi vorba" ............pun o fata de om care a trecut prin iad si e dezamagit,dar nu o deazamagire d-aia normala, una d-aia colosala....imi bag coada intre piciaore si plec. la dracu! in restul saptamanii..nimic special.......a fost greva ieri, am stat acasa si am lenevit intr-un stil mare. ba nu! mint. nu am lenevit. pe la 12 m-am deplasat pe la biblioteca judeteana,apoi la cumparaturi(ba, va zic eu. criza nu e criza. habar nu aveti cati oamneni erau in supermarketul ala..)apoi in crang...sa dea naiba in Buzaul asta ce de vreo 3 luni ma plang ca miroase si fiti atenti la noutate!!!! miroase in continuare!!! mi-a povestit o prietena ca a auzit niste consanteni iesind din masina spunand"ce mirosuri pe aici"....si mai ciudat e ca nimeni nu pare sa observe,sau ma rog...poate trec cu vederea peste............apropos de vazut, am fost la teatru sambata.....a fost minunat,acum,pentu mine e absolut imposibil ca eu sa nu fiu subiectiva in legatura cu teatrul, sunt indaragostita iremediabil de arta asta. cam atata. mai scriem

2 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

deaia nu te-am mai vazut eu pe mess in ultimu timp :(
uneori nici mie nu mi se pare ca e criza. cand vad cat cheltuieste lumea in jurul meu...
si da..in buzau pute! si e plin de caini X(

Viorel spunea...

[quote] miroase in continuare!!! mi-a povestit o prietena ca a auzit niste consanteni iesind din masina spunand"ce mirosuri pe aici". [/quote]

sa stii ca da. cand am venit in bz (aveam vreo 6 ani si ceva), primul lucru pe care l-am observat a fost mirosul.. de borhot de tuica + alte materii asortate.

top