b3.

cati prieteni buni ai?
spune-mi o situatie in care prietenul tau cel mai bun a dovedit ca tine la tine.

5 păreri geniale:

Anonim spunea...

uneori un amic te ajuta decat cel mai bun prieten asa k nu trebuie sa ne grabim cu faze de genu' ea e cea mai buna prietena a mea si gata. prietenia adevarata e ff rara si ea se demonstreaza pe parcursul vietii nu in 2-3 ani. asta e parerea mea. uneori cea mai buna prietena iti face ceva de ramai cu gura cascata:O:O:O:O:O... da uite-asa e viata dar cat esti akasa nu observi toate astea.iesi in lume si ai sa vezi cn iti e prieten sau tovaras

Mind Tricks spunea...

cand ma face egoist

Alexandrü spunea...

incredere mare,am in cel mult 5 oameni,dar... paranoic fiind, ma dezamagesc si aia

Excepţiul spunea...

2, sexe diferite.
Daca ma gandesc bine.. nu au facut vreo chestie cu care sa-mi dovedeasca ca tin la mine. Doar din chestii marunte.

cafeaua de dimineata spunea...

@Exceptiul: poate e mai bine asa:)

top