fast food




la ora de dirigentie ieri am vizualizat un film-documentar despre mc donald's si mancarea fast food.nu pre obijnuiam sa mananc de la fast-food in general, dar acum chiar ca nu ma pun gura pe asa ceva. ce mi s-a parut interesant a fost faptul ca si in liceul nostru mancarea junk troneaza la greu. copii isi cumpara de la magazin toate prostiile, in plus, avem fast-food-uri in jurul liceului(j-pizza, shaorma). ce dracu' sa faca un elev mort de foame cu atatea magazine in jur??? nimic. ochii vad, stomacul cere. si uite asa se plang colegele mele(nu mumai din clasa) de probleme cu greutatea. plus ca in drum sepre casa, majoritatea dau de mc donald's pe care il asalteaza cu bucurie......(mc donald's da dependenta. mancarea contine zahar in exces, multe calorii, etc....ce sa mai, un adevarat festin)....aveti grija ce macati.......*postare cu continut semi-educativ :)))*

14 păreri geniale:

47 spunea...

Având în vedere că sunt un bun consumator de şaorma, pot să spun că turcăletul de lângă Haşdeu face o şaorma foarte bună. Pot argumenta calitatea ei ca fiind nu tocmai de fast-food, având în vedere că nici nu ţi-o face prea repede, nici nu e vorba de ceva în sistem franciză, tip McD's, unde mâncarea vine congelată şi e aruncată direct în uleiul fierbinte. Diferenţa dintre şaorma şi un simplu pui stă în celelalte sosuri... gen maioneză şi ketchup, care nu sunt în reţeta tradiţională de şaorma... şi pe care le evit pe cât posibil pentru că nici nu îmi plac.

Marinush spunea...

Stai sa vezi cand o sa te trezesti cu un "cur de gaina" traditional intre dinti xD ...

cafeaua de dimineata spunea...

@47: ceva imi zicea ca vei raspunde,avand in vedere ca te stiu mare consumator de shaorma. ideea principala este ca elevii din hasdeu cumpara,in general,toate prostiile numite general"mancare" si nu prea se gandesc la calitatea alimentelor pe care cumpara. bineinteles,exista si elevi bine-documentati,care stiu exact ce exista in produsele alea si care nici nu exagereaza.

cafeaua de dimineata spunea...

@marinush: bogdane,esti rau,ca de obicei. insa pe buna dreptate. :))

Solitary Thoughts spunea...

uh, scrii frumos. si cafeaua de dimineata e un loc de contemplatie.

zugfy spunea...

daca ne luam de ce consuma in general elevii nu gasim doar mancare proasta ci si multa incultura pe care nu o mai "intind pe paine" o iau direct cu "lingurita din borcan".

Anonim spunea...

ce sa faca un elev mort de foame ??......BAGA FRATE SI NE VEDEM LA 20 DE ANI ca la 80;)


PS:mrs de com :)

mifo' spunea...

Anonim Says:
04 noiembrie 2009 05:41

ce sa faca un elev mort de foame ??......BAGA FRATE SI NE VEDEM LA 20 DE ANI ca la 80;)


PS:mrs de com :)

eu sunt nu ma auttentificasem:)

cafeaua de dimineata spunea...

@solitary toughts: multumesc:"> te mai astept:D
@zugfy: da,ai dreptate....poate asta e cel mai rau..
@mifo: :)) oricand,cu placere!

Anonim spunea...

no commnent:)):D:D doar eram langa u knd ne uitam la documentar...si imi aduc aminte k imi tot spunei k ti-e foame:)) tare faza...

cafeaua de dimineata spunea...

asta nu inseamna ca nu sunt impotriva mancarii fast,junk (in cantitati mari,in mod repetat,in scoli) da,recunosc! la inceput imi era foame,lucru cat se poate de normal atunci cand il vezi pe unu' mancand in fata ta...dar aminteste-ti ca in pauza de dupa am mancat un mar :P:P

varza.totala spunea...

o da...de cand am vazut filmuletul ala....nu mai am de gand sa mananc la mc chiar dak merg acolo de vreo 2 ori pe an dar mancarea junk nu e numai la fast food e peste tot.....nu prea avem ce face in privinta asta.....doar daca mancam numai mancare gatita;)):D dar acum... nici aia nu mai e sanatoasa@-)

cafeaua de dimineata spunea...

@varza.totala: sunt de acord cu tine. in ziua de azi nimic nu e sigur..

Anonim spunea...

dak esti gras nu mai manca deloc, dak nu ai probleme cu greutatea nu vad ce ar fi gresit in a consuma produse fast-food:P:P:P

top