"mortii cu mortii,vii cu viile"

spun sincer: mi se pare o tampenie sa-l fotografiezi/filmezi pe mort in sicriu(fie el si cu un zambet pe inexplicabil pe buze). lasati omul sa se odihneasca in pace,asta e o lipsa de respect. plus ca mie,ca persoana,nu imi surade ideea de a-l vedea pe X-ulescu aranjat cu vata in nas pe prima pagina a ziarului.

7 păreri geniale:

Anonim spunea...

eu sincer as vrea sa vad pe cnv q vata-n nas...si stii u de cn vb:))...O:)

varza.totala spunea...

hai ca asta e tare:)):D

zugfy spunea...

corect!:))

Alexandrü spunea...

de ce ai poza un om decedat :|?!

cafeaua de dimineata spunea...

@varza.totala: ce e tare in a vedea asa ceva?
@Alexandrü: asta ma intrebam si eu...

CarmenPunkGirl spunea...

de ce as vrea sa imi amintesc de cineva..mort. prefer sa mi-l aduc aminte cat era inca viu

Morgaine spunea...

the book of the dead. e si asta un moment din viata, am fost uimita sa gasesc poze vechi cu rude decedate. pastrez obiceiul.

top