toamna.....
















stare de aiureala totala....melancolie bolnava...nimic nu imi mai place,nimic nu ma multumeste....frig, ploaie, dimineti obositoare, stari inexplicabile..... m-a tampit satrea asta de tot. am inceput sa ascult muzica clasica(mai tot timpul)....in plus sunt introspectiva.... asa definesc eu toamna.


10 păreri geniale:

Excepţiul spunea...

geniala prima poza, doamne, plina de imaginatie.

mifo' spunea...

nice posarea....si pozele sun geniale :>

Alexandrü spunea...

yep,acelasi sentiument il am si eu, imi vine sa doirm tot timpu,sa nu ma duc nicaieri,imi vine numa sa stau si sa beau cafea ...tot timpu

cafeaua de dimineata spunea...

@Alexandrü : i will take that as a compliment :D:D

akindofsth spunea...

renunta la atatea puncte de suspensie. am observat si la alte posturi asta:)

cafeaua de dimineata spunea...

@akindofsth : dupa cum stii,orice semn de punctuatie indica o anumita stare sau un anumit gest.......nu pot renunta la ele pentru ca imi sunt specifice si pentru simplu fapt ca sugereaza gesturile,cuvintele mele. mi se pare firesc sa le folosesc :)

ceva spunea...

a doua poza mi se pare ca are niste culori mult exagerate ...nu mai e trista ,e obositoare ...

cafeaua de dimineata spunea...

@ceva: nu m-am gandit la asta:-? nu mi se pare obositoare :-?

varza.totala spunea...

mai stiu unii oameni cand ai stari de genul:))

cafeaua de dimineata spunea...

@varza.totala: te rog,nu da din casa:))

top