din seria "mi se poate intampla doar mie"


azi dupa-amiaza. intalnire. intarziam. zapada. in jurul meu un spatiu de 1m. in fata mea o tanara pensionara. 69-83 ani. avea o viteza foarte mare,un melc ar fi mers de 3 ori mai repede. vreo 2minute in ritmul ei. apoi incep sa tusesc gen"sunt aici,ma grabesc". babuta se intoarce. zambeste. merge mai repede. rasuflu usurata caaand..
poc.o vad pe babuta zburand cu picioarele in sus.
ma uit la ea,ma gandesc la ora si trec mai departe. "intarzii.."

6 păreri geniale:

gargarita_bz spunea...

tanara pensionara?:)):)):))=))=))...era tare gagik:)):)):)):))...vezi dak ai grabit'o...saracutza ma c macabra esti:)):))=))=))...oriqm tie ti'e dat s vezi multe:)):)):))=))...dar si yo am vaz destule la viatza mea...spre exemplu...in clasa a8a veneam d la meditatzie cu un coleg mai nebun...si intr'o intersectie noi asteptam s s dea verde in fata insa in partea stanga era deja verde pe pietoni dar si pt masini...opreste o masina k o vede p una k vroia s treak...p mijlocu trecerii d pietonii respectiva grabita cade in 4 labe exact la botu masinii...aia claxonau noi n dadeam palme d ras...si tampitu asta d coleg cik ia fii antena...s da verde si la noi si aveam d traversat unirii care e destul d lata strada:)):)) si asta s face k s impiedica si cade si el p trecerea mare:)):)):))=)) in mijlocu multimii...aia din spate grabiti s cada gramada peste el:)):))..in ziua aia am mers inainte si am zis s m lase k nu il cunosc si dak mai vb q mn kem politia:)):)):))=))=)),.....asa k nu m mai mira nimic p lumea asta:)):)):))...:D

Bloody Mary spunea...

Asa-ti trebuie, daca nu ai venit la ziua mea.

cafeaua de dimineata spunea...

@gargarita_bz: bwhahahahahaha=))=))=)) ca in filmele cu prosti :D =))
@bloody_Mary : ti-am urat la multi ani si chiar imi pare rau ca nu am putut ajunge in Rm.. :X pacatoasa dracului :))

Catherine spunea...

Vai, stiu cum e cu babutele astea. Totusi, eu am avut parte intr-o zi de una mai draguta! Ador babele cu paine in brate; ma scapa de caini! :))

Excepţiul spunea...

:)) "trec mai departe.. intarzii" :))
Parca a cazut plasa cu cartofi a vecinului pe care nu-l suporti.

Rappa_ru' spunea...

Multa sanatate, fericire, bucurii si tot ce iti mai doresti de Mos si in noul an, alaturi de familie si cei dragi si sa te ajute Domnul ca dorintele tale sa se indeplineasca Cafeaua de dimineata:)

top