ne jucam cu psihologia

dupa cum arata si titlul,asta e un joc psihologic.
regulile sunt cam asa: voi imi spuneti animalul vostru preferat,apoi trei motive pentru care va place. la sfarsit,va voi da si rezultatul testului :)
cine stie,poate veti avea ceva surprize :)

11 păreri geniale:

Anonim spunea...

Animal preferat: cainele
Trei motive: -sunt prietenosi (cu stapanii)
-sunt jucausi
-isi apara stapanul cand simt
ca apar pericole

CarmenPunkGirl spunea...

Ghrpardul
- este cel mai rapid
- este inteligent
- pentru cum arata

Cronicus spunea...

Lupul
- e puternic
- e unul din cele mai temute animale din padurile de conifere
- curata padurile de mortaciuni

akindofsth spunea...

cainele:
-nu te paraseste niciodata
-simte cand esti suparat
-mereu te inveseleste

Anonim spunea...

Calul:
e puternic
foarte inteligent
se ataseaza de persona ce-l ingrijeste
(ramona)

cafeaua de dimineata spunea...

am citit commenturile voastre si am si raspuns catorva pe yahoo messenger. pentru cei care au raspuns aici,iata "rezolvarea" testului : animalul preferat reprezinta persoana iubita ideala, iar atributele pe care voi le-ati dat sunt calitatile pe care le cautati la o persoana pentru ca aceasta sa se incadreze in tiparul idealului. nu voi raspunde fiecaruia in parte pentru ca e destul de simplu sa intelegeti:D pentru nelamuriri,intrebare-->raspuns.

Mada. spunea...

Si daca nu am animal preferat :-s ?

Inca una picata de pe marte spunea...

`sup ?

cafeaua de dimineata spunea...

@Mada: inseamna ca esti foarte pretentioasa in alegerea partenerului.

Alexandrü spunea...

animal preferat :-? ,pai ,credca cainele pentru ca : ma asculta,nu ma uraste si nu imi cere bani si nu mi da inapoi,ca alte animale :-@

Florin spunea...

Animalul meu preferat este Drosophila Melanogaster (musculiţa beţivă). Trei calităţi admir la ea: bea, zboară şi nu-i dă nimeni amendă ;)

top