povestea caprioarei turbate


era sa incep postarea intr-un mod tragic,gen "va scriu cu pete de sange" dar m-am oprit la timp. nu de alta,dar nu vreau sa murdaresc tastatura. azi fu o minunata zi de iarna, jurai ca e primavara,era cald si soarele stralucea,poate au fost si pasarele,cine stie. in lipsa de caprioare zburdand pe campii ,cainii zburdau pe strazile orasului. eu,printesa din povesti(fara comentarii ironice,da?) ma indreptam catre printul fermecat(nu,nu aveti voie sa ziceti nimic rautacios). caaand,deodata o caprioara fu izbita de un copac in cadere, adica nu, stati, un caine fu izbit de o masina cu viteza si inca una,inca una.. dar eu nu il luasem in seama,pana la urma am lasat eu o babuta sa moara d-apoi un amarat de caine. pantoful mi se murdarise,asa ca m-am aplecat sa il curat si atunci caprioara,adica minunatul caine,ala lovit de masini gasi mana mea drept dusmanul numaru' unu. (fara numar).si cum dusmanii trebuie muscati cainele gasi de cuviinta ca e musai sa imi capseze mana bine de tot. am tipat scurt,am injurat(pardon,binecuvantat) cainele si l-am aruncat in zapada...imi era mila de el..(ce dracu,printesa sunt,sau ce?). o privire scurta catre mana mea, sange ... mult sange. in fata mea un om dadea zapada speriat,intra in curte,aduce o cana de apa si imi da sa ma spal.degeaba. unde caprioara musca,sange mult iese. il sun repede pe print(saracu' ,cred ca ma injura in momentul asta)si il anunt ca m-a capsat caprioara. o anunt pe mama si fug repede acasa. discutia a fost scurta,era destul de clar ce se intamplase. in zece minute fundu' meu de printesa se odihnea pe scaunu' de la urgente, nu era un jilt comfortabil,dar mai bine decat nimic, si acum se asteapta. inaintea printesei (recte eu), erau doua persoane, amandoi cu gripa porcina. mana ma durea, si astept, si astept ... dar pana cand sa astepte o printesa ?! ies frumos afara,in fata spitalului,pentru o gura de aer, nici nu fac un pas cum trebuie si o turma de caprioare aparura, ramasa cu sechele si avand imaginea unui film in care eu ma zbateam in coltii nevinovatelor.. fac o rotatie si imi reiau locul. in cele din urma intru in cabinet. ma intreaba de nume,varsta,unde invat. respeciva doctorita facea ochi mari (da,stiu,sunt minunata) si imi zice ca sunt inteligenta (de parca nu stiam..) ma intreaba cum s-a intamplat, ii explic,aia zambeste, scoate un bandaj,doua fiole si doua seringi, bestia din mine era pe cale sa iasa afara,afara din cabinet adica. imi da o pastila si ma anunta "nu mai am nici pahare si nici bandaje" (la dracu'. ce supusi de tot ... am). in cele din urma se rezolva problema. cu ochii inchisi fac cele doua injectii si ma gandesc cu groaza la cele ce vor urma. (apocalipsa dupa injectie) ma imbrac,imi iau lucrurile si vad urmatorul pacient ... o alta printesa muscata de caprioare. acum sunt acasa,in pat, cu o stare de mahmureala nasoala,gen am fumat trei nopti fara pauza. cam atat. morala zilei: caprioara care behaie(sau cum vorbesc ele) nu musca.

6 păreri geniale:

B.Marin spunea...

E foarte tare povestea :)) stiu ca nu e de ras ... dar imi place :D ... (nu radeti de print!!! xD )

CarmenPunkGirl spunea...

si mie imi e frica de caprioarele astea. in ultimu timp vad ca sunt tot mai multe X(

gargarita_bz spunea...

ooooo doamne:O:O:O:O...bn k esti intreaga...povestea in sine nu e d ras dar modul in kre ai expus'o (tipic tie;)) ) este foarte nostim:)):))..behehe:))..sau ham ham:-s:-ss...mha sincer si mie imi e foarte frik d javre dar este a3a realitate dura dupa tigani kre n inconjoara si p kre trebuie s ii acceptam..nu snt rasista k am si prieteni si vecini tigani...dar spun doar adevarul:D...insanatosire grabnica:*

bogdanets spunea...

funny...
desi nu e de ras...
"haideti cu noi, sa dam in caine c-un pietroi" -era o melodie mai veche...
sanatate multa!

worsakeend spunea...

hello,noua mea cunostiinta :p

Cred, ca mai periculos decat sarmanele caprioare turbate,ar fi alte animalute..bipede,cu maini,picioare..dar mai bronzate :)..si ele te pot musca,si ramai si fara portofel..deci dubla muscatura :D

hai suferinta usoara la injectii..

cafeaua de dimineata spunea...

@B.Marin: da,e funny cand povestesti,dar doar tu stii prin ce am trecut,doar ai fost ai fost langa mine..nu rad de print,il iubesc:P
@Carmen: mie nu imi era frica de ei si uite ca am patit-o..
@gargarita_bz: da,stilul meu incomfundabil..pai mai bine haz de necaz decat lacrimi din nimic.
@bogdanets: merci,prietene:) ah,stiu melodia,mananc ada milea pe paine:D
@worsakeend: buna si tie,amice! ai dreptate tu,stii bn. rezist,sunt puternica :)
merci!

top