tocurile si asfalturile crapate

nu se inteleg. recunosc,nu vorbesc in cunostinta de cauza,daca port tocuri intr-o zi sochez pe toata lumea. dar prietena cu care am fost azi in oras a blestemat putin strazile din Romania,schiopatand gratios pe asfalturile Buzaului. si o inteleg,oarecum. nici mie nu mi-ar conveni sa dau ej de milioane pe o pereche de pantofi cu toc(chit ca port rar) pentru ca,mai apoi,sa imi stric minunatiile prin gropi. deci,nu doar soferii au nemultumiri! :))

5 păreri geniale:

Anonim spunea...

bah nam dat chiar milioane pe perechea aia, dar totusi frate nu prea imi convine sa imi stric incaltamintea prin toate gropile de pe toate strazile astea:| ar trebui asfaltate calumea :D

Simplu spunea...

Toata lumea are nemultimiri. Mai ales cand vine vorba de asa ceva.

Alexandrü spunea...

heh heh heh,Cluju este asflatat in intregime :> :))

Anonim spunea...

ei bine, buzaul nu este:))

Anonim spunea...

:)):)):)):)) blogu tau adevar graieste:)):)):))..stiu f bn qm e k si yo port tocuri si ii blestem zilnic p cei de la asfaltari:))(denisa)

top