vin...sarbatorile vin..

daca nu ar fii brazi impodobiti nici nu as realiza ca vine craciunul..si cu tot cu respectivii brazi,situatia e goala,fara sentiment. uite,vine craciunul,de unde rezulta cadouri,bani pentru cadouri,cateva globuri,beteala si alte nimicuri de genu'. nici naiba nu vorbeste de nasterea lui hristos. acu' nu ca as fii eu cine stie ce crestina,dar se pare ca lumea uita traditiile si imbratiseaza comercialul.
in fine..vine craciunul. cica.

5 păreri geniale:

Morgaine spunea...

Nici eu nu vorbesc de nasterea lui Hristos. Si eu am luat cadouri - dar e traditie, vasc si brad, vin, lumanari, si chiar am gatit o prajitura in forma de buturuga (se cheama Yule log)pentru cei mai buni prieteni. Happy Yuletide!

Alexandrü spunea...

pai,la tyoti copii in general li-se spune ca vine moshu si le aduce cadouri si sa fie cuminti,nu ca se sarbatoreste de catre crestini nasterea fiului lui dumnezeu si blah blah blah.
ideea e ca vine moshu si aduce nu cristos

Anonim spunea...

nu uita de porc. şi de băutură.

hîc

gargarita_bz spunea...

bha aici kiar snt d acord q tn si am constatat si yo q stupoare k nimeni in afara d preoti nu vb d nasterea Domnului ci d mos craciun...in fine:-j...o_O

Rappa_ru' spunea...

Hmmm...sa stii ca mai depinde si de noi sa traim spiritul sfant si mafic al Sarbatorilor:)

top