eu si gheata :))


activitatea mea pe blog s-a modificat considerabil, nah, a trecut vacanta, veni scoala....ieri am fost cu Evelina in ceainarie(cand nu beau cafea beau ceai:)) ) si am fost placut impresionata de faptul ca, in timp ce imi sobeam ceaiul, Florin, copilul de la casa de copii pe care am vizitat-o , m-a sunat sa ma intrebe cum o mai duc si sa ma anunte ca mi-a facut "un desen frumos" :) recunosc, mai aveam putin si incepeam sa plang, dar m-am abtinut ( pe modelul "fii barbata").... oricum , faza amuzanta de ieri a fost ca, pe drumul catre Evelina, am alunecat pe gheata fix im mijlocul platoului Dacia, si nu asa, oricum , ci cu o doza de gimnastica extraordinara, era sa fac spagatul, dar um nu aveam nici satrea nici blugii necesari, mi-a iesit doar o figura caraghioasa , din cate am observat,pentru ca oamenii din jurul meu radeau pe infundate..... ma rog, nu ma supar, sieu as fi facut la fel....conluzia zilei de ieri: M-AU AJUNS BLESTEMELE BABAUTEI....

3 păreri geniale:

CarmenPunkGirl spunea...

am alunecat si eu pe zapada in fata la Tess :)) si buf!

Anonim spunea...

poi knd baba aia saraca se facuse tot una cu gheata si u ai trecut k nesimtita (ce esti) fara s-o intrebi makr dak isi gaseste proteza, a fs bine. aq nah...fa tucahara pe platou la dacia! :)) (Ramona)

gargarita_bz spunea...

:)):)):)) lasa k stii si u k si yo a2a zi am cazut la ora 7 dimineatza:)):)):))...asa k nu m mir si nu m supar...kiar m amuz si yo knd cad la fel d mult qm m amuz knd cad altii:)):)):))=))=))

top