FOTOGRAFUL DIN MINE

1. ca orice individ fara ocupatie fixa,ma ocup si de fotografiat
2. astea sunt fotografii din excursii,calatorii,iesiri cu prietenii.
3. fac fotografii si pentru nunta,daca vreti neaparat.































5 păreri geniale:

Carmen PunkGirl spunea...

frumoase poze

gargarita_bz spunea...

ce jale:D:X:X:X:X:X..okiu' ala verde e al anei?:-? sau mi s pare?...imi place k ai inceput s pui si poze q oameni p blog:D...:X:X:X:X:X

Simplu spunea...

Ce crezi ?! Si mie imi place sa fac fotografii. eu unu'm de gand ca anu' asta sa fac ceva cursuri de formare legat de asa ceva. Da' din pacate pentru mine, spre deosebire de tine, eu nu am poze ca tine. eu sunt un gen de fotograf al momentelor.

anileve spunea...

trebuia repede sa pui poza cu mn... stiu k ma iubesti...si eu te iubesc... iar cel mai mult imi lipsesti.

cafeaua de dimineata spunea...

:X:X:X:X:X mi-e dor de colega meeeaaa:X:X fara tine , scoala nu e la fel:(

top