M.A.S.S.

esti un taran prost care abia a descoperit facilitatile internetului? care sta 24 de ore mancand semimte in fata pcului,vorbind cu shmecherii pa mesanger?care da massuri handicapate,convins fiind ca daca nu le dai iti moare mama?daca da,mori in chinuri chiar acum!
p.s. : daca citesti aceasta postare cu mana pe mouse,iti vor murii piticii turcoaz din gradina in 5 zile! da mai departe si afla cine te injura de mama!!

7 păreri geniale:

bogdanets spunea...

=)) nu-i rau...

Vlad spunea...

Mda, true...
Cred ca saraca mama a murit de vreo 100 de ori, ar trebui sa am ghinion vreo 500 de ani :)) si alte bazaconii d.astea.
Ok oameni buni, dar chiar trebuie sa stim si noi cand va duceti voi undeva? ("BRB, pana la buda:X:X tzuc p Xuleasca, Xulescuxoxoxoxomuah"). We don.t wanna know that, so please grab a gun and stick it up your ass ;)

Anarchy at Pasalacqua spunea...

aaahh!!! ce ai facut!! mi-ai omorat piticii turcoaz din gradina. :))))

varza.totala spunea...

sa dau un exemplu

varza.totala spunea...

ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: 5 min daca nu trimiti acest mesaj iti va muri mama pe ultimul a fost verificat a murit maicasa.....sorry da nu risc mass idiot
EU: nu mai da cacaturi dinastea de massuri
EU: crezi in toate porcariile

EU: nu se glumeste cu asta
EU: dak vrei sa mai dai massuri de genul scoate-ma din lista ta
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: ok lam primit si eu
EU: si ce dak
EU: ?
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: nu
brokenwings _29: nu stabileste nimeni
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: :))
brokenwings _29: nu e amuzant deloc
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: ok
brokenwings _29: bn
brokenwings _29: nu mai da
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: ok
EU: gandeste-te si tu......daca tu crezi atat de mult.....zi-mi cum de nu s-au inregistrat o gramada de decese ca mai mult ca sigur nu st singura care nu la dat......
EU: ............
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: nuj...ok
EU: ma mir cum de nu te-ai enervat cand ai vazut mass-ul asta
ღ ღ Tê†i†zZzzA ღ ღTzoOoFoOoLiThA ღ╧♥°๏ツ Alex: nuj .....l-am primit si eu.....

One in a million spunea...

=)))) atat!
ma gandesc oare...cati au crezut ce ai scris la final =))


http://xoxoirina.blogspot.com

Alexandrü spunea...

Q :ce primeste un tzaran pima data cand da de messenger?
R: Ignore

top