sunt la fel. adica altfel.

e frig afara. in casa muzica rasuna. in rest,liniste. eu nu citesc,astept cartea de la roxana.
profu' de religie ma crede de alta religie doar pentru ca refuz sa-i ascult aberatiile(aceleasi aberatii).
azi a fost majoratul dianei. am dansat. mult. fetele au ramas uimite(catalina danseaza,e grav).mi-au zis ca dansez bine(catalina danseaza bine,si mai grav).
mi s-a spus ca am puterea de a intimida persoanele(clar. va zdrobesc) ma simt...altfel....

5 păreri geniale:

anileve spunea...

te iubesc maxim talentata mea mica:x:x:x "geniile gandesc la fel" "we ruuule the world" "we are the best fuck the rest" ;)) :x:x:x I fuckin` love u...and vodka:)) >:d< :*:*:*

gargarita_bz spunea...

ti'a adus ma cartea?:)):)):))...s'o citesti p nerasuflate k si yo vreau s o recitesc:D:X:X:X...k aqm q sigurantza o s o vad q alti oki:d...si t tin minte s dansezi si q mn:)):)):P

NatDaBenditCuin spunea...

Hey...Multumesc frumos. Inca nu am citit nimic din ce ai scris. Momentan am ceva probleme cu alcolul, dar ...o sa citesc si o sa imi dau si eu cu parerea. :)

Simplu spunea...

Esti geniala (punct).

anileve spunea...

chiar stii sa dansezi... iar partea cu intimidatul :-? ...ma intimidai si pe mine knd aveai nervi;))

top