Trei intr-o noapte




Dupa cum spunea o vorba veche, "cine se scoala de dimineata in Brasov ajunge", cafeaua de dimineata se comformeaza si urmeaza intstructiunile. N-am fost mai punctuala in intrega mea viata, de obicei tre' sa ma suni de 12387268 ori ca sa ma aduci cat de cat la timp. Incredibil,la ora 5 fara 5 m-am trezit, si da, la ora 6 fara 10 eram in fata liceului. Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba, o sa explic scurt: o sesiune de comunicare intre Buzau si Brasov. Drumul cu autocarul a fost fain, s-au nascut noi posturi de radio,respectiv aristotel fm si geography radio. Din invataturile aristotel fm "pentru a fii fericit trebuie sa te muti in brukinfasto", din geogrgaphy radio "aproape de culmea fundului exista coada lacului". Odata ajunsi in Brasov, lucrurile au luat o noua intorsatura, se anunta multa distractie si ideea unei zile in locuri aproape noi ne incanta cu siguranta. Dupa o tura la un spectacol la Reduta, cu trupe rock, teatru, poezie, ce sa mai, fain de tot, ne-am luat repejor bagajutele si ne-am indreptat catre gazdele noastre. Oana, fata al carei parazit sunt,mi-a facut o propunere semi-indecenta. Sa mergem prin cluburi. Eu am avertizat-o , sa nu mearga cu mine pe undeva, pentru ca sunt putin (nu foarte mult, asa putin) tembela, si am un spirit de gluma iesit din comun. Dar si-a asumat riscul si m-a impins spre Cafe de Paris, un club ok, unde ne-am intalnit cu cativa amici ad-hoc pour moi, care s-au convins repede ca e ceva in neregula cu mine, dar au atribuit calitatile de oameni sociabili (mai comun,"de gasca") tuturor oamenilor din Buzau,intrucat cu mine era si Robo, un amic vechi, aflat la facultate in Brasov, si de la care am mostenit o particica din spiritul meu incomfundabil (hai salut robo si george, aia care m-au invat sa zambesc fix cand e viata mai "nasoala") si i-am tarat dupa mine pe Oana si pe Robo in Komodia,un local ok, dar cam prea cuminte pentru gusturile noastre. Fugi repede in XEN, un club super-fain (imi place cuvantul "fain" si il foloseam si inainte,dar acum abuzez de el pentru ca asa vreau eu) cu muzica buna, oameni asa cum trebuie sa fie. Ne-am imprietenit repede cu cei de la club, adica oamenii din "interioru' mafiei" spatiul e mare, atmosfera de studentie, deci da, recomand acest loc pentru o seara intre prieteni buni. Ce m-a uimit extraodinar de mult: din vorba in vorba cu mafiotu' de la xen, i-am zis ca mi-a placut la ei si ca voi scrie pe blog, el mi-a cerut blogul, eu i-am dat adresa cu zambetul pe buze reactia:
"cafeaua de dimineata? din buzau? tu esti? i-a uita-te la mine!"
"da,eu sunt,de ce?"
"pe bune?pai eu te-am mai citit"
posibilitatea de a gasi pe cineva in modul asta e destul de mica (mica,mica,daaa'...). Cam atat pe ziua de azi,sunt foarte obosita. Un servus pentru cei din Brasov, oameni FAINI, despre care voi mai scrie si maine.

7 păreri geniale:

Anonim spunea...

No tu buai cafelutzo, chiar o fost fain in seara asta :P sper ca si tu te.ai distrat la fel de bine ca si mine...si le.am aratat brasovenilor c nebuni suntem (imi pare rau ca nu am jucat in continuare Adevar sau Provocare :()

bizzar4u2 spunea...

Hallo,aici "mafiotu`",e cineva pe aici?nu?ce bine ca sigur iara fac o boacana:D.Anyway,anyhow,anywhere:D.Foarte interesant bloggul,dar,cea ce face defapt mai placuta cafeaua de dimineata este seara dinaintea ei,fara de care,acel gust amar nu ti se mai pare dulce intr-un final.;)

Raul C. spunea...

Eeeei, frumoase schimburi de experienţă se mai întâmplă! Vă mai aşteptăm, oameni faini! Adică....vă mai aşteaptă cei care rămân în liceu...mă rog. Înţelegi.
Băăăi...cafeaua de dimineaaaţăăă. Foarte faaainn titlu de blog ai găsit, îmi plaace! Deşi eu aş pune "cafeaua fără zahăr şi ţigara de dimineaţă de vară"

gargarita_bz spunea...

fromos:X:X:X:X


m bucur k te'ai distrat si k ai umblat prin cluburi pt 6 luni d zile:)):)):))=))..yo atat nu mai puneam picioru in cluburi dak mergeam p unde ai fost u:)):))..da' iti dai seama k m cunosti si k dadeam c am mai bun in mn>:) ceea c q sigurantza ai faqt si tu p'acolo...k doar nah..n'o s m dezamagesti p mn:)):)):))=))...:*:*

Carmen PunkGirl spunea...

data viitoate ma iei cu tine :))
e foarte fain sa se recunoasca cineva care te citeste :P

Oana spunea...

Sper ca te-ai distrat la mine:x
si te astept sa mai vi
oricum:x
3 intr-o noapte:x
super jale:))

Anonim spunea...

pacat k e ultima data, parteneriatu tine doar 2 ani :(. faini brasovenii, faina atmosfera din alt oras. hai sa ne vedem cu bine, knd ne-om mai intalni! (ramona)

top