ZEN.

momentan am capu' facut calendar. o singura picatura si explodez. bai frate,ti s-a intamplat vreodata sa vrei sa te uiti la un film ce se anunta cat de cat interesant si sa fie unu' langa tine si sa vorbeasca INCONTINUU!?! sa iti vina sa-i dai una in cap pentru ca nu te poti concentra nici la film,nici la aberatiile sale de doi bani?!! probabil imi vei zice ca i-ai spune sa taca. e imposibil cand persoana respectiva E PROFU' DE RELIGIE!!!

7 păreri geniale:

worsakeend spunea...

ha,ha..cu ce oamenii iesi la film :P

Anonim spunea...

sex on the beach. dobrin 11 b

cafeaua de dimineata spunea...

oho,dobry,devii cititor fidel? :D hai salut prin bloggosfera,ca prin liceu ne salutam prea mult:))
@worsakeend: eram in ora de religie si urmaream continuarea unui film de la ora de cinematografie,era interesant..in jurul meu colegii dadeau cu capetele de banci(gen nebunii din filme,care se lovesc de pereti cu capetele ca sa opreasca vocile). e insuportabil,eu nu suport in general sa imi comenteze inutil un film bun.

gargarita_bz spunea...

=))))))))))))=)))))))) yo am zis k il iau la bataie...credeam k snt singura...lasa k data viitoare ne aliem >:)

Anonim spunea...

exceptional! ai spus-o f frumos! =)) dak pe tn te deranjeaza k esti la mama dracu la usa, da pe mn k sta de obicei la 2 metri de bank mea? ah? ce zici? probabil k ma voi posta eu in locu ala k sa stea dracu la catedra, poate asa tace, desi nu prea cred, pt k stie filmu pe deasupra. (ramona)

anileve spunea...

=)) :))) stiu senzatia....

Desteee spunea...

cred ca toti profesorii de religie au probleme de trancanesc mult

top