Interviu cu mine?

1. În momentele cele mai dificile si în care simti nevoia sa te ajute cineva, la cine te gândesti prima oara?
La mine., sunt extrem de orgolioasa. dupa care ma gandesc la Gabi. -cea mai buna prietena a mea-. dupa care ma gandesc la mama,dar ea e solutia "cand nu am o alta solutie". in general,imi rezolv problemele singura. am fost educata ca pe nimeni nu intereseaza intr-atat de mult persoana ta.
2. Daca ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
mi-am pus intrebarea asta de vreo cateva ori. cateodata fara sa vreau. am ajuns la urmatoarea concluzie: ca oricat de perfecta ti-ar parea o persoana,defapt are alte probleme pe care,tu,in locul ei,nu le-ai putea indura. ma accept asa cum sunt(la corp,fata.) stiu ca nu ma pot schimba si ca nu seman cu nimeni. iar ca si comportament,imi place de mine asa cum sunt,daca nu m-as place,m-as schimba. sunt ceea ce vreau,fac ce imi propun. am propriile ideei si aspiratii din propria-mi persoana. ma simt bine cu mine(deci as fi eu).
3. Daca ar fi sa poti schimba o persoana cine ar fi aceea?
Teoretic,as schimba oamenii prosti,prea prosti si incredibil de prosti. oameni care nu se respecta nici pe ei nici pe ceilalti,fara bun-simt si fara caracter. la o privire mai atenta realizez ca,in primul rand,mentalitatile nu pot fii schimbate(nu brusc) si in al doilea rand,ca fara astfel de oameni ,lumea ar fi un loc tare plictisitor.
4. Ce ai face pentru linistea ta sufleteasca?
As cauta un om bun,cald,cu bun-simt,inteligent,respectuos,orgolios. dupa ce l-as gasi as cauta fericirea in nevoile principale ale vietii fizice si cele ale vietii sufletesti. toate langa respectivul om. as devenii respectata,puternica si inteleapta. dar pana acolo trebuie sa trec prin anumite etape ale vietii.
5.Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?
cel mai important moment al vietii mele a fost nasterea mea.

1 păreri geniale:

LaMargineaNoptii spunea...

NU exista pareri geniale. Dam si noi din gura, sa ne aflam in treaba...

top