un fel de concurs,cica.

se apropie valentine's day. ca si hallowenul,asta este alt pretext pentru a mai scoate ceva bani din buzunarul oamenilor,abuzand de data asta de sentimente delicate. oamenii se iubesc,se urasc,etc mereu,nu trebuie o zi sa ne dam in stamba..dar nah. oricum,ideea e sa demonstram ca iubirea e peste tot,vorba cantecului.
deci: astept povesti de dragoste/declaratii,etc.
cele mai bune trei povestioare/declaratii primesc diplome GRATIS. spor,inspiratie,etc...

14 păreri geniale:

worsakeend spunea...

Concurez cu asta..

"..Sa placi pe cineva se intampla mereu,sa te indragostesti e foarte usor…dar sa iubesti…sa iubesti cu adevarat nu se intampla decat o data in viata…poate. Ceea ce doare este ca orice sentiment este la fel ca si noi,muritor,chiar si dragostea adevarata. Ceea ce ne da o speranta e ca si durerea moare in cele din urma..
..Stii de ce pretuiesc eu viata? …pentru ca odata cu ea a aparut si dragostea…Stii de ce pretuiesc eu dragostea? …pentru ca odata cu ea ai aparut tu in viata mea si mi-am gasit un sens pe lumea aceasta..
Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri.Sunt un gand hoinar, ratacit in parul tau, roua diminetii tarzii incediate de soare, secunda boaba de nisip cazuta in clepsidra fara de sfarsit.Sunt firul de iarba peste care treci acum grabita, sunt frunza pe care o tii ingandurata intre degete.Sunt raza de soare care iti mangaie privirea, sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand…Iubita mea, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca.Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau…sfarsitul unei lumi si nasterea alteia.Iubita meu esti vis si … durere.Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta.O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.Te mai astept o viata…
Cuvintele mele par goale si fara sens, scrierile mele sunt de neinteles, strig dupa ajutor dar nu ma aud in Ecou, realizez doar ca sufletul meu mi-e gol..........
Mi-e frig fara tine, mi-e frig fara imbratisarea ta, mi-e frig fara noi doi.."

Alexandrü spunea...

Good morning,good day
Let me show you my feelings
If I may

I called you to ask you out
I forgot what I was all about
When you said “that's a 'yes' you know...”
I was like…”fuck yeah”

I see you cross the street
We finely meet
I want to be your special one
To take your hand and run

Let me see you smile
I know you want to
You stole my heart away
Do you hear what I say?

What can I say?
What can I do?
Sweet little girl
I wanna be your boyfriend

Dig it?

anileve spunea...

Ne-am cunoscut acum 2 ani...insa pe atunci credeam ca iubesc pe cineva... si uite asa a trecut timpu`...Pare diferit de restu`...seamana cu mine, si am ramas surprinsa cand mi-a spus ca el are aceeasi teorie despre oameni...stiu ca asta mi-a placut la el si faptul ca este inocent si are acei ochi mari si expresivi de care nu pot sa fug...intotdeauna mi-au placut...
Am inceput sa ne vedem mai des...ne-am dat seama ca vrem mai mult unu de la altu, nu doar o relatie de prietenie...dar nu avem nici unu curaj s-o spunem cu voce tare fiindca el este cu 2 ani mai mic ca mine si eram prieteni foarte buni... cu toate ca niciodata nu ma deranjat varsta...si intotdeauna am avut prieteni mai mici decat mine, eu fiind destul de copilaroasa... intr-o noapte cand el a venit la mine (ca deobicei pictam, stateam de vorba, dansam...etc) i-am spus ce simt eu defapt pentru el... stiu ca toata seara si noaptea numa` la asta m-am gandit... mi-a spus ca suntem 2 copii prosti si trebuia sa facem asta de la inceput... nicioda nu mai simtisem asa ceva..aveam acei fluturi in stomac;))...inima imi batea cand prea tare cand prea incet...si nu mai puteam sa gandesc...iar acum inca am emotii atunci cand stiu ca trebuie sa ma intalnesc cu el... avem o luna impreuna si tot nu i-as da drumu...IL IUBESC.

NatDaBenditCuin spunea...

Luminat de noapte, incalzit de ger, mangaiat de o mana pe care o simti straina, auzi cuvintele unui mut. Esti surd si tu acum. Asculti o piesa linistitoare, si vezi lumina salvatoare in ochii care se uita in alta parte. Nu stralucesc pentru tine, nu? Nu ma misc, simt ca plutesc si mi-e frica sa nu cad. Pe tine te stiu. Te-am visat mult. Te-am si avut candva demult. Sau poate ca nu. Dar sigur mi-am dorit sa te am. Simt asta. Poate era alta viata. Doare si acum. Semeni mult cu cineva sau, oare esti chiar tu ? Nu stiu. Nu-mi dau seama. Inchid ochii sa te vad cu adevarat. Asta e vocea ta. O stiu am mai auzit-o. Vorbeste ceva. Ma linistesti. Cuvintele tale ma dor. Nu conteaza Oricum vreau sa te aud. Continua. Tu razi, vezi ca mie imi dau lacrimile. Vine iar noaptea. Tie iti intra soarele in ochi? Cum asa, daca esti aici langa mine ? Nu suntem in acelasi loc ? Poate asta e un vis. Sa nu ma ciupesti. Nu mi-a placut asta niciodata. As fi vrut sa te sarut. M-am uitat in alta parte. Am vazut ca nici tu nu te uiti la mine. Pe urma m-am gandit ca poate ar fi bine sa te iau in brate, sa vad daca mai esti aici. Oare de ce cred ca visez? De ce aud eu frunze fosnind cand tu imi repeti obsesiv ca mori de cald ? La tine e vara? Mie mi-e cam frig, eu cred ca de fapt e toamna desi, poate e chiar iarna. Nu, nu am fereastra. Nu vreau sa ma uit. Ti-am mai zis ca nu ma misc. Plutesc, ti-am mai zis. Tu nu ma asculti. Acum zici si tu ca parca vezi un fulg de nea. Oare tu unde te uiti ca eu nu am fereastra. Eu nu te mai inteleg. Cineva sa vina sa ne ia de mana, sa ne explice ce se intampla. Tu ma tot intrebi ceva ...e despre altii. Eu nu stiu ce sa raspund, ca nu pricep nimic. Si imi suna ceva piesa in cap. Plec, plec. Vreau sa plec. Nu-mi plac strainii. Vreau sa fumez. Tu nu fumezi, nu? Incerc sa ma ridic. Deschid usa sa plec. Am iesit, doar eu. Parca ma misc greu. Ceva ma apasa. Ciudat. Am avut implusul sa fug. Sa scap de ceva, ce ma durea. Apoi m-am oprit. M-am asezat pe scari. Mi-am prins tigara si parca imi dadeau lacrimile. M-am gandit ca poate vii si tu sa stai cu mine. Apoi te-am vazut. Ai plecat in directia opusa relaxat dar si grabit in acelasi timp. Oare tu unde ai plecat? Si tu fugi de ceva? Oare fugi de mine ? Ma ridic incerc sa te ajung din urma. Te strig dar tu nu ma auzi. Nu mai pot! Am obosit sa fug dupa tine. Sincer, acum as fugi de mine. Dar in ce parte sa o iau ? Am incercat sa iti spun ca te iubesc. Nu mai stiu ce am zis. Am vrut sa iti arat. Poate ca ai vazut. Nu cred. Ies. E lumina si la mine. E vara. Aveai dreptate. E cald. Lumea rade. Nu stiu de ce imi era asa frig. Tot astept sa ma trezesc. Ma iau si ma duc cat vad cu ochii. Nu stiu pe unde trebuie sa o iau. Nu stiu care e strada aia unde e iarna, unde mi-e frig si mi-e dor de tine. Nu as mai vrea sa ajung acolo. Nu inchid ochii ca sigr acolo ajung. Ma duc cu ochii deschisi sa vad unde ajung. Tu fugi eu fug in spatele tau. Oare eu fug dupa tine ? Oare tu fugi de mine ? Sau oare amandoi fugim de acelasi lucru ? Miros crini...Aud o lacrima ca se izbeste de pamant Tu nu plangi...Nici eu nu mai plang...Dar ce aud atunci ? Ah in sfarsit te-am prins din urma. Stai, stai doar un minut. Mai vreau sa iti spun ceva si ma inneaca plansul. Tine-ti cheia am spart usa. Cineva ma tot vedea ca plang si a construit un perete in locul ei. Te rog frumos sa ma duci acasa. Nici tu nu mai stii drumul ?

Shadow Of My Mind And Soul spunea...

hmmm u sti povestea mea ....ar merita o alta diploma..

Raul C. spunea...

aproape bine

serile erau tot mai calde
ne hrăneam cu bucăţi de lumină
le înghiţeam pe nerăsuflate

sâmburii de noapte încolţeau
pe cerul dintre suflete

noi ne plimbam ne strângeam de mâini
ca să nu uităm că existăm
aproape că ne doream să adormim aşa

somnul ne era apoi violent
se încleşta pe sub pleoape se zvârcolea
ne lega cu sfori mâinile şi picioarele


în lume era cald
prin praful înecăcios se plimbau
comete îmbibate în formol
pe trasee întortocheate
se plimbau cu sforile în mână

şi noi le urmăream ca nişte câini în lesă


într-o noapte am băut seva pietrelor
şi apoi

Onutsica spunea...

Candva din cand in cand apareau acele zile speciale din viata mea, zile in care se intamplau lucruri deosebite ce ma umpleau de entuziasm si fericire si-mi ramaneau in amintire mult timp...
Acele zile au disparut, stii de ce? Deoarece de cand te-am cunoscut fiecare zi e atat de speciala incat ma simt fericita si entuziasmata nonstop!
Acum ma trezesc in fiecare dimineata nerabdatoare sa-ncep o noua zi plina de dragoste si fericire alaturi de tine! Sunt din nou copilul caruia fiecare zi nu-i aducea decat noi jocuri si bucurii, care se bucura la fel si de ploaie si de soare caci vede frumusetea din fiecare, care stia sa se distreze, sa inventeze jocuri si doar cu niste bete de chibrituri.
Oare exista ceva care ar mai putea aduce nefericirea in viata mea?!
Nu atata timp cat te am pe tine alaturi ....... !

gargarita_bz spunea...

povestea mea e o poveste tralala rau...poate dupa c vei citi vei intelege si dc snt yo asa;))...m rog si din nastere si din materialu' genetic am destul...dar cea mai mare parte s trage si din dragostea asta patimasaaaaa:)):)):))...yo de micutza am fost q okii dupa baieti:>..asa s face k d mica mi'a placut d un baiat d la tara foarte mult...dar el era cu 5 ani mai mare ca mine...asa k eram constienta d faptul k este un ideal pt mine mult prea inalt k eu s il ating si asa k m obisnuisem q ideea k e o prapastie prea mare intre noi...yo mi'am facut prieten...el prietena...prietenii nostri erau colegi...m rog o adevarata telenovela...in vara knd am terminat a8a..dupa examen m'am dus la tara k d obicei.am inceput s vbm, s n apropiem..si am devenit foarte buni prieteni..intr'o zi eram la plaja cu o buna prietena de acolo..yo atipisem iar el a venit la mn si m'a gadilat in talpa s m sperie..eh nu e k un sarut dat de un print bestiei adormite(sau m rog cva d genu') dar totusi este un gest de apreciat:>..prietena mea era in apa s racorea.el s'a asezat langa mn...yo m'am ridicat iar el m'a tras peste el si m'a sarutat..am fost socata si am pus o intrebare cu o fata d toanta:"ce'a fost asta?:|".si am primit un raspuns logic si simplu:"un sarut:)".in fine am ignorat sarutu' asta pt k stiam k nu avem sanse.am ajuns aksa si m'a sunat k tre s vbm neaparat intre 4 oki..m'am dus s vad c vroia si m'a luat cu replici de genu':"c s'a intamplat azi a fost o greseala.nu s va mai repeta.imi pare rau.nu e corect nici fata de noi k sntem tradatori nici fata d prietenii nostri k ii inselam".si am zis :":-??ok".nu am bagat in seama:-j.a2a zi s'a repetat faza in intregime:)):plaja,sarut,intalnire,"a fost o greseala","ok:-??"..in fine8-}.k la balamuc..a3a zi eram q prietenu d mana..el venea de la prietena lui d aksa.ne'am comportat normal desi vedeam in okii lui o urma de gelozie;)).dupa vreo ora mi'a dat msj k s n vdm neaparat k vrea s vbm si k s ii sp prietenului meu k m duc pana aksa 5 minute.zis si facut k nah:">.am ajuns la el si mi'a zis direct:"c s'a intamplat intre noi a fost o greseala..nu e grav..dar mai grav este k mi'am dat seama k imi iubesc greseala:X" si m'a sarutat.si asa am ramas impreuna pe ascuns..timp de un an in care ne'am despartit aman2 de prietenii nostri si am ramas impreuna...au urmat inca un an si 7 luni de relatie strong..certuri..iubire..jigniri...alintari...despartiri..impacari..in total au fost 2 ani si 7 luni in care am impartit bune si rele..in care am invatat s traim in acelasi timp..acum suntem certati dar in curand se anunta o impacare:"> si d data asta posibil definitiva pt k am aman2 am ajuns la concluzia k atunci knd iubesti orice e posibil..trebuie doar s vrei;;):X

cooper_U_U spunea...

daca as putea te-as sampla si te-as baga intr-o piesa drept recompensa pt. toate zilele in care mi-ai fost muza... cooper

Anonim spunea...

lencik...

Я подарю тебе рассвет, луну и звезды, лунный свет. И дуновенье ветерка, такое нежное, как губ прикосновение. Я подарю тебе себя, потому что, я люблю тебя.(iti daruiesc rasaritul,luna si stelele,lumina lunii...si respiratia vantului...asa de gingasa.ca atingerea buzelor..ma daruiesc doar tie, pentru ca TE IUBESC):x:x:x:


Если ты проживешь сто лет — я хочу прожить на день меньше, чтобы ни дня не жить без тебя... Если ты будешь прыгать с моста — я не прыгну за тобой — я поймаю тебя под мостом... И пусть все слышат, о чем ты говоришь, но, только я услышу, о чем ты молчишь, потому что я тебя по-настоящему люблю...(daca vei trai 100 de ani-vreau sa traiesc cu o zi mai putin ca sa nu traiesc fara tine..daca vei sari de pe un pot- am sa te prind jos...si fie ca toti sa auda ce vorbesti insa doar eu aud atunci cand taci pentru ca te iubesc cu adevarat, cu toata fiinta mea):X:X:X:X..:*..
iubeste si ai grija de cel pe care il iubesti caci dragostea e ca o minge:
cand e aproape ii dai cu piciorul
cand e departe alergi dupa ea...:):):):X:X..
happy valentine..i love my valentine..:D do you?;;):X

Anonim spunea...

love is in the air:X:X:X,lencik ai scris cuvinte ft frumoase,happy valentine l toti si iubiti k sa fiti iubiti...:*

cafeaua de dimineata spunea...

nu am jurizat eu,deci sa nu sariti pe mine! castigatorii sunt:
NatDaBenditCuin
wosakeend
anileve.
pentru nemultumiti,aruncati cu rosii in gabi.

anileve spunea...

vreau diploma ;))....unde-i?

cafeaua de dimineata spunea...

pai de ce crezi ca te-am sunat eu azi? :P

top