Despre televiziune,ciorapi si alti demoni

dom'le ,cred ca mor de ras. defapt,e rasu'-plansu'. Bai,televiziunea in ziua de azi e un mare,mare,mare(marimea conteaza) circ. Travestiti,lesbiene,gay, tarfe,politicieni pitici, politicieni tampiti, bani,bani,case,porci,avere,plans,Spania,copii abandonati. Dadui de o asemenea penibilitate intr-o minunata zi, era un bocet general pe acolo. Toata lumea plangea,eu muream de ras prin fata tv-ului,ma asteptam ca acus-acus sa sara Andreea Marin dintr-un colt,cu batiste de rezerva pentru invitati,dar cum asteptarile mi-au fost inselate,am avut revelatia faptului ca eu sunt aia penibila ca ma uit la asa ceva. Schimb canalu' si pac! imi sare in fata cazu' cu tanti Magda. Nu e Magda Ciumac,aia e invechit.
Este vorba de baba Magda,o tanara in varsta de 83 de ani,care, ca o panarama ordinara, il inseala pe mosu' ei cu toti tinereii de prin sat. La faza asta nu stiu cine e mai prost... baba care se culca cu junii,mosu care o bate,tinereii care se iubesc cu Magda,sau presupusii jurnalisti care fac reportaju'. Sa vezi bataie intre mos si baba, sa vezi cazmale,lopeti,greble si alte unelte cum se lipesc pe batrani...Marea prostie a anului/secolului este ca una-doua televiziunea profita si face reportaj. Mi-e scarba ,mai ales ca nu e vorba de OTV. Ma ridic din fata tv-ului si ies pe strada. Si ma buieste rasu' iar.

Iata dovada clara ca drumul de la Dacia 1310 la Audi nu e atat de lung..si cand credeam ca le-am vazut pe toate...ce imi vad ochii?! sa fie o femeie frumoasa,cu picioarele la vedere?? NEEAAH..e un barbat cu dressuri. Da,nu ai probleme de vedere..desi eu am crezut ca am...poti rade. Eu am ras. Si inca rad. Dressuri negre,in toata puterea,feminitatea si transparenta cuvantului.. pe deasupra,pantaloni scurti...(caldura mare,monser) Mare e gradina lu' Dumnezeu...multi sar gardu'..si altii isi si prind dressurile in el...

8 păreri geniale:

gargarita_bz spunea...

mare e gradina Domnului si multi prosti ii sar gardu' knd d fapt e poarta deskisa:)):)):)):))=))...si isi mai prind si dresurile in ei:)):))=))....bha da' ala cu nenea kre si'a taiat cocosu ai vazut?:)):))..d suparare p femei...si acum ii fac operatii s ii reconstituiasca putza si mosu are pretentia s aiba si viatza sexuala in continuare si medicii i'au sps k e imposibil...k s vezi k romanu dupa ce k e prost mai e si fudul si pretentios:)):)):))....dak crezi k exista cva c ink nu ai vazut in viatza asta VINO IN ROMANIA si vei vedea destule kt pt 2 vieti:)):)):)):))

cafeaua de dimineata spunea...

pai cred ca d-asta Romania e the land of choice. faci ce vrei,ce naiba!

Vlad spunea...

SENZATIONAL, FENOMENAL, TOTUL IN DIRECT...zi zau cu limba scoasa. Eu vin cu o propunere: hai sa nu mai fie Televiziune, hai sa o redenumim in Tembeliziune, cred ca este mai potrivit.

rocket681 spunea...

Pai pe mine nu ma mai mira nimic,si de ce?pai simplu,daca urmaresti programele de birfa televizata din spania iti dai seama ca totul e la fel,chiar poate mai tare.Aici e un personaj celebru,si anume ducesa de alba care e foarte tinerica,are doar 83 de anisori,si traieste o poveste de amor shaksperian cu un barbat de 45 de ani,dar asta nu e tot,se deplaseaza intr-un carut cu rotile ca nu mai poate merge,si nici vorbi,ii curg balele(scuzati mojicia),dar e indragostita(arata ca muma padurii).De ea se vorbeste aproape in toate stirile si revistele,ca sa vezi.Iar de-al de astea sunt pline stirile.P.s. acum postez cu rocket681 dar sunt adrian ion

cafeaua de dimineata spunea...

asta e un fel de gigi becalii,combinat cu monica columbeanu de la noi. vai de capu' nostru:))

rocket681 spunea...

Daca vrei sa o vezi(din curiozitate)scrie duquesa de alba si da-i search si...vei vedea.Apropo,intra pe link http://cafeauadedimineatainspania-rocket681.blogspot.com/ mi-am deschis un blog(te deranjeaza ca am cam copiat numele?)Poti sa-mi dai o parere(sunt nou in domeniul asta).salut

cafeaua de dimineata spunea...

ma cam deranjeaza,sunt extrem de posesiva,mai ales ca nu a fost o greseala. dar sunt sigura ca vei rezolva cumva,scrii fainut, nu duci lipsa de imaginatie,deci vei gasi tu un titlu corespunzator:P intre timp,sa stii ca ti-am vizitat blogul inca de aseara,am vrut sa-ti dau un comment,dar nu ai toate setarile facute. bun venit in bloggosfera!

rocket681 spunea...

e rog sa ma scuzi,nu am vrut sa te supar.Am schimbat numele,l-am mai aranjat un pic,si am facut setarile pentru comentarii.http://realsauirealrocket.blogspot.com/e noul meu blogg.astept sa scrii noi articole

top