Marimea conteaza!

Vrei mare? Da. Cat mai mare? Cel mai mare! Cel mai mare ce? Nu conteaza. mare sa fie! Vrei masina mare, casa mare, televizor mare. O tipa buna langa tine care sa fie dotata cu lucruri mai mult sau mai putin mari. Nu te doare ca arata ca o balena esuata. Mari sa fie!! Pe langa faptul ca vrei lucruri mari, vrei si mult. Nu, nu e destul. Vrei extraordinar de mult. Vrei 8 televizoare cu ecran plat, 4 canapele, 12 masini, 362 pantofi pentru tipa aia buna. Totul se reduce la cat de mult ai. Cifre. Si marime.
Esti tipa. Ai 22 de ani si toata viata in fata. Cauti un tip bogat, cu MULTI bani si marime jos. Jos, pentru ca sus nu trebuie sa aiba. Nu ca tu ai avea mai multa.
Esti tip. Ai 22 de ani si salivezi dupa bunaciuni cu MARIME pe strada. Cauti sa fie MARE in diverse locuri. Nu te intereseaza ce are in cap, pentru ca o tipa inteligenta, mai inteligenta ca tine, adica, nu pica niciodata bine.
Esti profesor. Ai clase numai de tampiti si te miri cum naiba au ajuns aia la liceu. Defapt, te miri cum au trecut de clasa a 3a. Alearga dupa CIFRE. Vor ZECE. Opt e nota MICA. Cum naiba iti permiti sa le dai prostia aia de nota? Cum adica nu stiu nimic?! Ba stiu. Stiu multe. Mai multe decat tine. Oricum ai salariul MIC.
Esti parinte. Ai doi copii. Un baiat si o fata. El are 7 ani,ea are 10. Si copii din scoala lor se imbraca nu-stiu-cum. Esti invechit, clar! La varsta asta inaintata trebuie sa aiba 3 telefoane mobile, sa aiba MULTE jucarii, da' nu jucarii din alea nasoale, din alea MARI din ultima serie de jocuri FOARTE MARI.
E SCUMP? Nu exista asa ceva. Cu cat mai MULT, cu atat mai bine. Cu cat mai MARE, cu atat mai special.
Deci ajungem la o singura concluzie: marimea conteaza. Mie asa mi se pare, sincer.

7 păreri geniale:

Anarchy at Pasalacqua spunea...

Too big, too small?
Size does matter, after all :P

s3my spunea...

eu vreau un blog MARE, cu MULTE commenturi si MULTI cititori etc etc.

nu-mi plac sanii mari :P o am mica si n-o vreau mare

gargarita_bz spunea...

nu kiar pt toata lumea...noi (yo si prietenele mele) avem un motto "nu conteaza lungimea ci magia din ea!"(asta s poate referi la tot..viatza...jos....sus...portofel...etc.)....asa k sac....uite k mai isnt si exceptii kre nu cauta numai MAREEEEEEEEEE si MUUUUUUULT!!!:p:p

Bloody Mary spunea...

Un creier mare nu e neaparat mai bun. Un creier bun e un creier normal, dar eficient.

NatDaBenditCuin spunea...

:)) Aici te inseli numai la o chestie. Profesorii nu se mira de prostie. Pana si in facultati nu vede nimeni ca se copiaza, ca unii habar nu au sa scrie corect, si in timp ce se uita pe fereastra sa nu cumva sa dea afara vreun copiator profu' se consoleaza cu gandul ca macar atunci cand isi face fituica studentul mai prinde cate ceva din mers. Si nesimtirea si nepasarea nu vin de la salariul mic...

mifo spunea...

Deci in concluzie, recunosc ca de la o Vreme nu m-am mai tinut de bloggerit, motivul este chitara, incerc sa fac sami iasa chear daca nu am prea multe sanse si reusesc cei drept, mult exercitiu si reusesc, am lasato mai moale si cu calculatorul de altfel, deci am un motiv serios sa nu mai dau intruna pe bloguri dar voi reveni cu cititul:) nuti fa probleme;)

cafeaua de dimineata spunea...

nu imi fac probleme:p mult succes cu chitara:P

top