De ce scriu

Multi vorbesc in ziua de astazi. Deschid gura,nu spun nimic. Nimic important. sau spun prea multe lucruri,se pierd in propriile idei,epateaza prin forma si pierd esentialul, sau, si mai rau, nici nu l-au avut vreodata. Aminteste-ti doar "te iubesc". se arunca "te iubesc"-urile pentru orice nimic, ne iubim pentru nimic. Sau,la extrema, ne uram pentru orice nimic. Ne irosim niste asa-zise sentimente, cand defapt nu simtim nici-un cacat.
Nimic.

In plus,ne aruncam masti,ne credem actori. Niste masti ale ignorantei,ale indiferentei. toti avem ceva de zis, dar intotdeauna altceva intervine.
Altceva insemnand orice tampenie de doi lei jumate,nici aia. ne batem joc de ceilalti si,in special de noi, incercam sa socam un public inexistent si urlam"avem ceva de zis"astia suntem. Prieteniile se duc pe apa sambetei din doua cuvinte prost intelese.
Asa avem ceva de zis? asa ne respectam?
Toti,bineinteles,suntem niste genii in viata. ne credem superiori. nimeni nu vrea sa accepte ca cel de langa el e mai bun intr-un anumit domeniu. nu ne vedem decat pe noi,niste egoisti obsedati ,totusi, de parerea celorlalti.
Scriem ca nebunii uneori prea inumani,alteori prea la sentiment. Socantul, falsa filosofie si acceptul celorlalti ca sa ne acceptam pe noi,ca persoane.

Spune-mi sincer,de cate ori te-ai gandit sa schimbi ceva doar aruncand o propozitie inteligenta?
Schimbare in sensul nu a unui public uimit de uimiti de capacitatile tale intelectuale,ci a unor oameni dornici sa schimbe, si ei,la randul lor.

9 păreri geniale:

Vlad spunea...

Nu voi face o afirmatie decat pe baza ultimei fraze: tu cati crezi ca sunt aceia care chair ar intelege o "propozitie inteligenta"? Cred ca asta ar rezuma ceea ce cred eu.

Dar noi chiar vom avea intotdeauna "ceva de spus" chiar daca nu o facem in gura mare ca acei demagogi de la tembelizor, ci pe ascuns, plantand semintele acolo unde chiar stim ca vor rasari.

Hei, si in plus, tu stii ca te iubesc :)):o3 (asta ca sa las si o urma de zambet in acest comment, doar ma stii).

andryuu spunea...

"ne iubim pentru nimic si uram pentru orice nimic" - mi-a placut mult :) Nice one kid

Anonim spunea...

adevarul e k tu stii bn asta

Alexandrü spunea...

jur ca asa ma simt si eu, am ajuns intr-o era unde oamenii se bazeaza pe "cum arata X" mai mult decat "X ii capabil sa gandeasca si sa ma iubeasca ca pe o fiinta umana nu ca pe un obiect" . incet incet, ne moare sufletu pentur ca nu mai avem folos pentur el...
minunat post >:D<

cafeaua de dimineata spunea...

@vlad: stim,stim. si eu te iubesc,ma frend. prietenia e un lucru genial. si da,mereu vom avea ceva de zis,dar sa fie ceva bun.
@andryu: multumesc >:d<
@anonim: cand te vei si semna,mai vorbim:P
@alexandrü: ma bucur ca te regasesti in el si ca iti place. da,oamenii se bazeaza prea mult pe aparente,crezandu-se geniali daca arata cu degetu'.

Simplu spunea...

Alarteri noapte vorbeam cu o prietena pe tema asta. Doamne... nu ai idee cat de tare m-am aprins atunci si chiar si acum dupa ce am citit postul tau.
Suntem in conjurati numai de dobitoci, de oameni prosti. Daca ai stii cate persoane de genu'a sta cunosc... Uneori imi e atat de mila de ei :|.
Oameni incapabili sa se exprime, sa duca o propozitie pana la capat, de o fraza nici nu se mai poate pune problema.

... As sune multe pe tema asta, insa cel mai tare ma doare atunci cand vad astfel de oameni, iar acei oameni au acasa un copil ce se vrea a fi educat. Ei bine aici e durerea mea... Cum poti tu prietene educa un copil, cand tu esti vai steaua ta ?! Basca faptu' ca acesti oameni isi vor copiii cei mai cei...

Cat despre chestia aia cu "te iubesc"... frate, eu niciodata nu am spus asta daca nu am simtit-o cu adevarat. Legat de asta... stii ce e cel mai trist?! Faptu' ca oamenii astia nu vor cunoaste niciodata iubirea adevarata, sentimentu' ala genial ce iti da fluturasi in stomac sau care iti face pielea gaina. Spunand mereu si oricui, din nimic... se obisnuiesc asa... Trist frate! :|

cafeaua de dimineata spunea...

stiu,si imi place ca te-a aprins subiectul. dar eu ma leg si de alte tipuri de oameni: cei care vorbesc intr-un anumit fel doar ca sa vada lumea cat e ei da intalijanti.. dang-dang..

Simplu spunea...

Stiu ca iti place, doar esti o micuta sadica... :>
Stiu si de aia, dai eu ii inscriu la categoria 'oameni prosti'. Atat. Iar despre oamenii prosti am multe de spus si in acelasi timp foarte putine pentru ca nu isi merita osteneala. La dracu' (,) cu ei.

cafeaua de dimineata spunea...

nu sunt oameni prosti,sunt ipocriti. adica nah,ca se completeaza e altceva. ma rog,sa nu trec in absurd. pana la urma,prost sa fii,da' sa-ti revi

top