Dualitate

motto:"sunt ipoteza vietii. astept sa ma contrazici prin dragoste. si sa ma demonstrezi prin pacat."


Iata-ma. Aproape dezgolita, imi dau masca aia cu zambete jos. Priveste-ma. Nici nu ma recunosti,de parca sunt altcineva,de parca abia acum iti castig atentia.. sunt altcineva-ul la care te gandeai, uneori, absent. Cand nu stiai ce naiba e cu tine. Am fost mereu acolo,ai fost mereu aici,ne stim de o viata intreaga. Doar ca nu ne-am dat seama.

Mie imi placi,asa,simplu cum esti. Sau complex,nu am incercat sa te descifrez niciodata. Imi place sa te simt,te simt razand si e aproape pervers, pentru ca e atat de bine sa te obosesc razand! Zambind. Uit pentru cateva clipe ca am corpul meu,si plec inspre tine..si totusi,golurile din stomac nu ma lasa sa uit cine sunt..

Imi asez masca la loc,mi-o potrivesc pe fata si plec mai departe,cu ironiile-n carca. Dar in piept,inima mea inca se zbate si e ciudat cum,desi nu a cunoscut vreodata exteriorul corpului meu,ea vrea sa iasa. E si mai ciudat cum,desi nu ti-am vazut exteriorul eu vreau sa.....nu.. nu.. alt ghemotoc de hartie mototolit si aruncat de perete. Ce simt ghemotoacele de hartie cand le arunci de perete? Ce simte peretele cand arunci cu ghemotoace de hartie in el? Cui ii pasa? Abia daca s-au vazut,abia daca s-au atins,o secunda nu e indeajuns. Si totusi. Amandoi isi simt lipsa.

Ma incomodeaza masca asta,cu zambete si ironii. Ajuta-ma. Da-mi-o jos. Fara sa ma ranesti. Fara sa fie nevoie sa inchid ochii,nici macar o clipa. Vreau sa vad.Pana acum,cu ochii mei mari si negri am vazut doar exterioare,oameni neputinciosi in sentimente.. Cand,in sfarsit,te gasesc,vreau sa vad cum arata un om corect si bun. Si asa,ceilalti imi par doar umbre,umbre distorsionate,lipsite chiar si de coaja din spatele lor,numita generos"trup".

Vreau sa ma saruti,e un pacat ce mi-l permit. Mi-e frica sa-ti spun. Asa cum imi e frica sa-ti dau drumul. Mi-e teama sa inchid ochii..poate in urmatoarea secunda vei pleca.. Defapt,pleci. Daca ai intelege ca ma fasccineaza ciudateniile tale simpatice,poate te-ai intoarce si poate m-ai certa.

Unde ai fost atat de mult timp,doar noi doi stim,fara sa stim.. defapt,am fost mereu cu tine. Te rog,pune-mi masca la loc. In lipsa ta voi ironiza ne-oamenii.

21 păreri geniale:

Vlad spunea...

You are not the only one who feels that way...
Oricum, ti.am spus parerea mea deja, ma bucur ca am fost primul care a citit...

CarmenPunkGirl spunea...

Foarte frumos motto-ul. E o eliberare cand scapam de acea masca sub care ne ascundem ;)

andryuu spunea...

Zambind,am citit a 3a oara textul . E ca o capsuna care asteapta sa fie muscata

cafeaua de dimineata spunea...

capsuna?
ciudat..

Simplu spunea...

Deci... [0_0] WAW. Atunci cand ai spus ca ai sa scri ceva de genu' asta, nici o secunda nu mi-a trecut prin cap ca are sa fie atat de genial.
L-am citit de 3 ori pana acum si tot nu e de ajuns. Nu am timp acum, dar cand voi avea, primu' lucru ce il voi face va fi sa fac analiza pe text si poate am sa mai comentez si atunci... din alte puncte de vedere.

Imi cer scuze ca fac pe prostu, dar na'... e mult mai complicat decat pare. Promit sa dezvolt subiectu' asta.

cafeaua de dimineata spunea...

tot imi spuneati voi ca eu scriu asa,de sus,in pamflete.. ma rog.
prima data cand scriu cu sufletul,sunt oarecum nesigura,nu e genul de text de pus pe un blog.
dar nu-mi pare rau,sunt sentimentele mele acolo si sunt ale dracului de expresive,cel putin pentru mine.
trecem peste.
deja vad ca toata lumea are ceva cu cifra 3 :))

Simplu spunea...

Sa imi fie cu pardon ca nu imi mai aduc aminte momentu' cand ti-am spus asta, insa daca am facut-o, fi sigura ca era doar o apreciere, gen sa vad daca potisa aci si asat. Si iataca, ai putut.
As fi vrut sa spun ca 'trebuie' sa scri asa ceva pe blog , insa suna prea pompos, asa ca mai bine spun... 'e bine venit'. Doar e blogu' tau si aici ar trebui sa scri ce vrea muschiu tau de domnisoara sadico-pasionala. Sunt alte lucruri ma grave ce nu se pot scrie pe un blog.
Acum... fie vorba intre noi, nici mie nu imi pare rau ca ai scris. :) Ale dracului de expresive sunt si pentru mine... :P
Pentru mine 3 inseamna libertate. Si o folosesc des in a ma exprima. :)

De ce ai sters postu' cu dilema ?!

cafeaua de dimineata spunea...

sadico-pasionala?! a,ti-ai dat seama de asta din textul de pe celalalt blog d-al meu? :)) alea-s povesti de adormit copii :-" ..promit sa scriu pe blog ce simt/cred/vreau,fix cum am facut pana acum.
am sters postarea pentru ca vreau sa scriu un alt articol,mai lung si,teoretic,mai bun:)

Simplu spunea...

Nu. Mi-am dat sea,ma de asta de cand vorbim. Poti nega sau afirma asta, insa stiu eu ca asa e.
Asta-i atitudinea ce-mi place. :)
Eu nu am mai avut timp sa il scriu, asa ca o las pe luni, ziua stabilita "dilemelor".
Si aporpo de dileme... am asa un sentiment ciudat cum ca si postu' tau e o mica dilema.

cafeaua de dimineata spunea...

o fi,n-o fi..
ce-o fi,o fi

worsakeend spunea...

Astept si eu cu nespusa curiozitate..sa vad ce scrii

cafeaua de dimineata spunea...

:)) Dane,ma faci sa rad

Anonim spunea...

sunt curios oare daca acest articol scris de tine este despre sentimente din acest moment, sau despre niste sentimente din trecut ascunse pana acum pt a nu face anumite persoane sa creada mai multe lucruri decat ar trebui, a nu-i induce in eroare...sa presupunem ca ar fi niste sentimente actuale, traite acum, in prezent. Din articolul asta ar rezulta faptul ca esti indragostita sau factul ca ai gasit pe cineva care sa te faca sa iti arati adevarata fata. Crezi oare ca o sa iasa bine? Ca poate si cealalta persoana isi va arata adevarata fata? Sau poate vrea doar sa te faca sa te chinuie cumva avand vreun scop mai "intunecat".


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

nu stiu,sincera sa fiu:) ai dedus ceva bine. raspunsul e undeva la mijloc,adica,mai exact,cate putin din fiecare.

Anonim spunea...

Tipic pt o fata. Nu stie sa se gaseasca pe sine sau sa se exprime despre ceea ce simte.


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

:)) tipic pentru un baiat,e misogin. -putin,asa-
nu imi dezvalui si mie identitatea ta,domnu' ?

Anonim spunea...

@Mr.X

Cealalta persoana inca nu e constienta de adevarata sa fața, asa ca se va rezuma la un maxim confort comun.

.noi

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: :)...
@mr. x : scuza-ma, eu ma refeream strict la faptul ca,automat, cu EL nu pot fi ironica,rea, ca ma cunoaste cel mai bine,ca sunt dispusa sa impart.. nimic urat,asta se intampla tuturor,nu sunt eu un caz mai special. sa nu-mi zici ca tu te comporti la fel cu toata lumea,ca nu te cred,e imposibil. eu sunt o persoana pesimisto-realista (adica,asa, cate putin din fiecare) , dar m-am saturat sa tot acuz situatii.
got it? :) ma bucur.

cafeaua de dimineata spunea...

P.S. deja intrati in polemici despre mine,despre viata mea personala,nu cred ca e cazu' sa mai continuam. cine ma cunoaste stie la ce ma refeream,stie ce simt,stiu eu ce simt,aia e cel mai important. deci. gata.

Ionescu M. Sebastian spunea...

Bravo frumos articol

cafeaua de dimineata spunea...

multumesc:)

top