vraj(el)itoarele

Esti trist? ai probleme grave? nu stii cum sa le rezolvi? nimic mai simplu! avem o gama variata de tamaduitoare,de vrajitoare,de specializate, de mame fermecatoare si blestematoare! si pentru ca sunt o persoana altruista, va ajut in alegerea tamaduitoarei potrivite!

*D-na Cristina: aparuta la toate posturile TV,rezolva orice problema (chiar orice problema?! bun. as avea niste sugestii gen salvarea pamantului, razboaiele.. si alte nimicuri d-astea. se rezolva,da? foarte important ca e aparuta la toate posturile TV. pun pariu ca fanii Trinitas TV sunt clienti fideli.)

*Melania: rezolva orice fel de problema in numai 2 ore. (Vai,si eu mi-am facut atatea probleme existentiale cand totul se poate rezolva in doar 2 ore.... mai stiu eu lucruri care se rezolva tot in vreo 2 ore. niste probleme tare grave...)

*Ermina,cea mai puternica vrajitoare rezolva urgent problemele dumneavoastra. luna aprilie,cea mai benefica luna. rezolvare garantata. ( am dat de cea mai puternica vrajitoare! are muschi, ia steroizi, are 1.80 m, face karate si kung-fu de la 4 ani. sparge caramizi doar fluturand degetul mic de la piciorul drept in aer. ea si numai ea rezolva toate problemele de matematica,fizica,chimie. urgent. luna aprilie este mult mai benefica decat restul, pentru ca incepe cu "a" si se termina cu "prilie"! )

*Vrajitoarea Soromeda ajuta in orice problema in 24 de ore,apelati cu incredere. (asta e sub acoperire. ea nu rezolva probleme,ea le ajuta. dar se poate rezolva pentru ca pana ajuta ea problema, celelalte vrajitoare actioneaza rapid. in doar 2 ore. ce vreti,daca tehnologia nu a ajuns la ea si daca ramane in dezavantaj cu 22 de ore. da' asta e irelevant. ma sperie numele ei,seamana a boala venerica sau ceva..)

*Mama Omida rezolva probleme urgent,impreuneaza pe cei despartiti de 5 ani fara pretentii. (de mama asta am mai auzit. observ ca se tine bine si ca e pe trend, treaba cu "impreunatu'" e la moda. dar nu inteleg de ce numai cei despartiti de 5 ani pot fi impreunati. e perioada de incubatie? e vreo sarbatoare? plus ca,daca ma uit in trecut,parca n-as vrea sa fiu impreunata cu respectivu'....)

*Tamaduitoarea Mama Maria,lasata cu har pentru a va rezolva orice problema, chiar peste hotare. garantat. ( am gasit solutia. garantat. are har. garantat. nu stim de la cine il are. garantat. ne rezolva orice problema-am mai auzit eu din astea- . garantat. chiar peste hotare....nu era si o emisiune,cu garantat 100%? de aici s-a inspirat emisiunea,de la mama maria. garantat.)

...deci. mi-am ratat clar cariera. am trait,fara indoiala, degeaba. sa ma apuc de tamaduit! iata anuntul!

APELATI CU INCREDERE. NASCUTA CU HAR. REZOLV. IMPREUNEZ PE CEI DESPARTITI CHIAR PESTE HOTARE. APARUTA LA TOATE POSTURILE TV URGENT GARANTAT!!

p.s.Daca imi dispare blogul subit,inseamna ca m-au blestemat tamaduitoarele.

9 păreri geniale:

CarmenPunkRock spunea...

pe care o recomanzi? :>

hai sa ne luam de ghicit. luam un pachet de carti, carte cu vraji si o pisica neagra. ne ducem la solar ca sa parem mai ..autentice. si facem bani ;)

worsakeend spunea...

eee adevarat...e plina de haruri,pe mine m-a tamaduit :))

Ar trebui sa primesti un premiu pt cel mai bascalios articol scris de o "vlajitole"

Shadow Of My Mind And Soul spunea...

EU GHICESC IN CAFEA;) SI VREAU CA NUME DE SCENA "P***A MATII";) ASA CAAA VENITI IN P.M SA VA GHICEEESC:D UUITE BUNA IDEE DE IESIT DIN CRIZA IAR LA PARTEA CU ACCENTUL NE PERCEPEM AMANDOUA:P :))

rocket681 spunea...

E trist ca oamenii disperati apeleaza la asa ceva,tinand cont de faptul ca multi chiar cred cu adevarat in asemenea stupidenii,dar si mai trist e ca multora le iau tot(incetul cu incetul)si apoi cand nu mai vor sa plateasca,incep cu amenintari si blesteme iar bietele victime naive fac tot posibilul sa dea ce li se cer.Privind insa partea plina a paharului,cred ca o asemenea ocupatie e destul de rentabila,cu conditia sa ai un anunt convingator si multa vrajeala,in rest are balta peste,ca vorba aia,multi sar gardul!Sau celebra replica:prosti maria ta,dar multi(adica clienti pentru mamele omizi sunt multi).Asa ca nu e rau sa incerci si altceva mai "paranormal",banii sa vina!

rocket681 spunea...

P.s. daca vrei iti pun un anunt in Spania,ca tot e anuntul "international",ca si aici traiesc detui prosti,doar ca au ceva mai multi bani,si cine stie,poate se castiga mai bine.

Simplu spunea...

Dragut. Eu am sa profit de aceste ... (prefer punctele de suspensie pentru ca nu am un adjectiv destul de bun la ora asta pentru a le denumi) si am sa imi pun cate o dorinta sau mai multe.

1. D-na Cristina - A tot priceputa NOOOT in rezolvarea oricarei probleme, as dori urmatoarele:
- mariti planeta Terra (in caz ca nu ati auzit de ea, va informez ca e pamantu' de sub ale dumneavoastra picioare) de vreo 10 ori.
- faceti in asa fel incat niciodata sa nu ramanem fara apa, vegetatie, petrol, benzina, carbuni, sare si restu' necesare ca si pana astazi.

2. Melania - mai Dumnezeu ratacit pe Pamant in varianta feminina, eu am sa fiu baiat dragut si am sa te las pana dimineata ca dupa asta am sa ma culc ma gandesc, asa ca ai timp sa imi rezolvi si mie problema cu banii?! Bai esti de treaba mersi frumos. Dimineata vreau sa ma trezesc pe un pat de bani.

3. Ermina - tu duh al zilelor noastre rogute a-mi incredtinta adresa ta de e-mail pentru a-ti putea trimite nevoile mele ce trebuie rezolvate in luna aprilie. Aprilie anu' asta clar?!

4. Soromeda - fata esti ciudata. Tie nu am sa iti cer nimic pentru simplul fapt ca nu am inteles absolut nimic din anuntul tau. Na', daca nu stii sa iti faci publicitate, m-ai pierdut de client.

5. Mama Omida - despartit de 5 ani nu sunt de nimeni. Sincer as avea niste morti cu care as dori sa ma "impreunez" da' stiu si eu... mai astept. Asa ca plimba-te in dud' tau. Nu acolo scresc omizile?!

6. Tamaduitoarea Mama Maria - ma daca nu as fi citit ceva dintr-ae religiei la viata mea, as fi jurat ca esti Fecioara Maria reincarnata, da' ghinionu' tau... Daca spui ca rezolvi probleme peste hotare, atunci ia fa mataluta, frumusel de acolo de peste hotare de unde esti, in asa fel incat dimineata sa imi beau cafeaua cu Cafeaua de dimineata ca imi e tare simpatica.


Si acum sa-mi fie cu pardon pentru acest klometric post, da' zau ca nu m-am putut abtin. M-am distrat, pormit pe verde ca o albina.

cafeaua de dimineata spunea...

@carmen: eu imi fac un cabinet particular daca ma hotarasc,dar ma mai gandesc.
@worsakeend: cum te-am tamaduit,mai exact?
@shadow: :)) ghicesti in cafea,ai? asta a fost sub centura
@rocket: asa e,oamenii naivi sunt usor de prostit si e pacat. nu,nu vreau publicitate,doamne fereste,cine stie ce nebuni vin! :))
@simplu: mi-au placut raspunsurile tale:P simpaticule. asa ca te iert pt ca ai scris atat de mult:P

Alexandrü spunea...

geniala :)))
atept sa tamaduiesti si tu,poate imi faci discount :>

cafeaua de dimineata spunea...

asteapta,nu se va intampla curand:)) va las netamaduiti,sa vedem ce se intampla!

top