"Ce ti-e scris,in frunte ti-e pus"

Va mai amintiti celebrul meu articol, "cadouri de evitat" ? ei bine,iata un exemplu de ASA NU. serios.. nu de alta,poate sunt eu mai perversa,dar alea nu-mi seamana a lumanari,adica ce dracu'.
P.S. revin la vechea mea intrebare: cum naiba le gasesc?!

P.P.S. serios, nu.
P.P.P.S. ma bufneste rasu'

18 păreri geniale:

Zâna spunea...

hai ma!ca-s faini:D
gluming:D

cafeaua de dimineata spunea...

daca insistai, iti daruiam unii de ziua ta, asa,fiindca-s generoasa :)) dar cum zici ca glumesti,asta e.. tu pierzi.

Bloody Mary spunea...

Oh, dar sunt un cadou PERFECT daca mergem pe sistemul asta: http://cocalari.com/wp-content/uploads/2010/05/tort-penis.jpg

cafeaua de dimineata spunea...

:)) deci,stati. mi se pare mie sau sunt voturi pentru?
trebuie sa refac lista,sau ceva?
presupun ca depinde intotdeauna pentru cine sunt,dar ma rog,eu imi sustin ideea, ca asa nu.

Carmen spunea...

alea seamana a lumanari, doar ca lumanarile alea seamana cu altceva :))

cafeaua de dimineata spunea...

:)) da,asta observ si eu..by the way, voi face o rubrica speciala pentru poze in genu' ,intitulata.. hm... ma mai gandesc la titlu..
(zero idei la ora asta,nah)

andryuu spunea...

Am eu o idee de titlu : PuoZe GluMing

Bloody Mary spunea...

Eu tin cu lumanarile-penis! :)) Si macar ca sa fac misto de cineva, si tot i-as da cadou scarboseniile cu lentile fumurii!

Anonim spunea...

Uite o idee pt titlu pt viitoare rubrica: "Tie cu ce iti seamana?" sau "De prin comert"


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

da,sunt idei chiar faine. :)

Anonim spunea...

Inca una "Un fel de iluzie :P"


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

oh,dupa expresia mea"e doar o iluzie optica" :)) sarumana, am gasit titlu :))

Simplu spunea...

Chiar ca. Cum naiba le gasesti ?!

cafeaua de dimineata spunea...

nu stiu.. dar n-are nimic,mai radem si noi..

rocket682 spunea...

esti teribila,ar trebui sa faci o colectie de lucruri trasnite,ca de inventatori tembeli nu ducem lipsa....totul depinde de flerul si perseverenta celui care cauta

cafeaua de dimineata spunea...

mai,dar eu nu le caut! le gasesc intamplator,nu inteleg cum..

dishku spunea...

habar nu ai cate lucruri inutile gasesti intr-un mall sau supermarket.asta daca mergi SPECIAL PENTRU LUCURI INUTILE TIE SI CELOR DIN JUR.
incearca,e tare. eu o fac des. daca nu cumpar, macar ma distrez putin.
ultima data am luat cu colegii de la munca un ou.l-am pus in apa(asa scria) si a inceput sa crape. intr-o saptamana aveam un mic crocodil dintr-un... fel de cauciuc. dupa o saptamana a crescut mai mare.
absolut inutil, dar uneori genial =))

cafeaua de dimineata spunea...

deci te poti lauda linistit ca ti-ai plantat un ou si a iesit ditamai dinozauru' :))

top