CUR-CU-BEU (!?)

Eu m-am straduit tare mult sa trec peste acest subiect mirobolant. Da' n-am putut,m-a rascolit prea tare. Deja presimt un cosmar colosal, si nu-mi convine sa-l am doar eu. Ia sa suferiti si voi. Sau ceva,orice.

Dupa multe intrebari gen: "da' de ce?!", m-am gandit sa va sochez si pe voi.
Hai sa nu lungesc mult vorba. Va anunt ca a aparut adevaraciunea,shucarimea. Mai exact,numaru' unu al revistei " euro manele".
Este ca nu va asteptati? Nici eu.. noh,numa ca eu am cateva nelamuriri:

In primu' rand, cum vor innumara ei aparitiile revistelor?
Adica.. " numaru' fara numar al revistei" nu suna promitator.

In al doilea rand, cine va citi revista?
Mie imi suna a ceva necurat intre manele si citit.. da' cred ca au facut revista numa' ca sa moara dushmanii da ciude.

Si in al treilea rand.. cum mama dracului le gasesc?! desi da,la drept vorbind, era cam greu sa nu imi zboare privirea(fal-fal) pe chestia aia puternic colorata.

Intre timp, sunt constienta ca le fac,indirect publicitate.. Da' eu le urez sincer la cat mai multi cititori,doar-doar or invata sa citeasca si sa scrie corect,doar-doar se va gasi cineva sa faca misto de ei, ca atare sa se supere, sa-si ia jucariile si sa plece.

20 păreri geniale:

Anonim spunea...

pur si simplu genial =)) felicitari :))

Alexandrü spunea...

credca o sa fie un fel de carte de colorat gata colorata cu cd si un poster de 70x50 cu guta tata lor
"Mie imi suna a ceva necurat intre manele si citit.. " genial :))

varza.totala spunea...

:))...nu inteleg ce se poate scrie in revistele alea sincera sa fiu...adevarul e ca e imposibil sa te plimbi si sa nu gasesti ceva nemaipomenit, splendid, mirobolant, genial etc in magazine:)) ca de ex......papucii aia DE FIRMA pe care i-am gasit:)):))...aia prinsi cu capse si talpa din silicon si alte multe exemple.....deja imi vine sa rad cand ma gandesc la pantofii aia pe care i-ai gasit :)):)):))

cafeaua de dimineata spunea...

@varza.totala: mai,cum stii tu sa strici surprize,off.. :))
@Alexandru: ai nimerit-o la cd si poster. Mama omida te faci.

worsakeend spunea...

haolo,atata talent imbuibat in cuvintele tale..euro manele,maxim am spus :))
..ai har de boss de boss..

cafeaua de dimineata spunea...

@worsakeend: n-a sunat bine.

varza.totala spunea...

pfff....am stricat surpriza:-<:)):))....scz:D

Anonim spunea...

Ha Ha Ha. Am visat eu sau erai cu mine când ai văzut mizeria aia?

Anonim spunea...

Pe mine încă mă dor ochii. Era sclipitoare. :))

CarmenPunkGirl spunea...

Stire de prima pagina: A aparut noul single a lui Parizer.

De ce sa dai bani pe asa ceva?????

cafeaua de dimineata spunea...

@anonim: da,daca esti Mara,cu tine eram.
@ carmen: ca sa moara dushmanii ca a scos hit si ca e bashtan.
@varza.totala: nu te iert. ha.

varza.totala spunea...

si ce daca:))?

cafeaua de dimineata spunea...

@varza.totala: i'm not playing this game.
:))

varza.totala spunea...

:)):))...mi-am adus aminte...."hy....I want to play a game...">:):>...ma rog:D;))

cafeaua de dimineata spunea...

:)) mdaa:D
si filmu' cu strumfi:D

varza.totala spunea...

:)):)):)).....ne-au furat oscarul:-l.....nu...filmul e prea prost:((...ce porcarie;)):D

rocket682 spunea...

Asta e ultima bomba, care fie vorba, o asteptam de o viata.De cand au aparut manelele, simt ca viata mea are un sens, si anume, am pe cine exersa toate injuraturile ce s-au inventat si care nu.Maneaua e cel mai scarbos lucru ce putea scorni mintea umana, o pseudomuzica de cea mai joasa categorie, un atac direct la bunul simt si cultura, o mizerie a subconstientului, care cere cu insistenta dreptul de a se numi muzica, ce mai, o infectie culturala.

cafeaua de dimineata spunea...

vai,mi-a placut ce ai zis tu! :)) ai dreptate!

dishku spunea...

p-asta n-o stiam.wow, nici nu ma asteptam la un asemenea ''atac''.
oare cine sunt cei ce va scrie artilolelelor? la rubrica evenimente vor fi anuntate datele nuntilor? in mijlocul revistei va fi un plic nu antrax ca se moare dusmanii? cred ca se va distribui gratuit pe hai faiv.
eu, daca as fi vanzator la chioscul de ziare, de-ar veni vreunul sa-mi ceara revista i-as da cu cartile de la adevarul in cap. dar nu alea de joi, alea de jules verne ca-s mai tari
*greselile gramaticale, rau intentionate:P

cafeaua de dimineata spunea...

hai ca m-ai facut sa rad ::))

top