Fetish

Buna,straine.
Aseaza-te.
acolo,in stanga mea
Pe scaun.
Leaga-ti mainile singur.
Incruciseaza-ti picioarele
Coboara barbia,musca-ti buzele.
Acum fi obiectul meu decorativ.
Un simplu nimic,
pe care chiar pot sa-l ating.
Nu-ti misca privirea,
dezgoleste-mi
ploapele de tus si buzele de ruj.
Scrijeleste-ti pielea cu portiunea de metal
gasita azi in parul meu
nu-ti parasi mediul vital,
azi ti-au gresit horoscopul.
Musca-ma.
de gat.
incet.
Cu dintii de plastic,loveste-te
eu nu te-am chemat
dar tu ai venit
pe acelasi drum.
Gol.
Gol.
Cand ai venit,
mi-au cutremurat zidurile
tu,cu talpile tale
ti-ai creeat un drum
spre locul in care se cumpara
umbre si respirari la bucata.
Sex si droguri usoare.
vino azi,
e ieftina iubirea
si tu mi-o vinzi frumos.


Era text epic,dar suna mai bine ca poezie.. nu are inceput,nici sfarsit. E doar o idee.

12 păreri geniale:

worsakeend spunea...

Cuvintele tale genereaza pandemie..gandurile ratacesc,fidejusare sufletului..

Rappa_ru' spunea...

E si asta o arta;))...o zi frumoasa:)

CarmenPunkGirl spunea...

"e ieftina iubirea
si tu mi-o vinzi frumos"

asta imi place

Qudatu spunea...

Iuhhhuu... insfarsit ceva delir pe aici ...ar fi fain sa apara mai des chestii de astea ... imi place totul cum curge ... e ritimc....

cafeaua de dimineata spunea...

:) da,curg ideeile,de-asta ziceam ca suna mai bine ca poezie

Vlad spunea...

Ochii...mana...parul tau azi...talpa...gura...totul fals (VdV - Fetish)

cafeaua de dimineata spunea...

n-are legatura cu Vita-de-Vie.
dar imi place melodia.

Anonim spunea...

Asta ai vrea tu?


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

nu

Anonim spunea...

fain scris....ar trebui s-o continui!
poate imi trimiti si mie varianta intreaga!



http://letsthinkpink.wordpress.com

Zâna spunea...

genial!

rocket682 spunea...

Imi place,te trimite intr-o lume de trairi intense,stranii.Mai finiseaza un pic,merita.

top