Metamorfoze

Scriu fara sa scriu,defapt,nimic. Nu ma pot gandi la nimic, adica nimic concret. E o situatie noua pentru mine deci,iata o serie de imagini,cam cum vad eu scenariul, voi faceti filmul in mintea voastra.
Incep:
Zamaete. Zambete false,zambete reale.. doua cuvinte imbarligate, litere incurcate.Un film bun,o replica geniala. doua filme bune, aceeasi replica geniala. Filmul vietii mele. Un scenariu cu doi oameni in parc, mazgalind un caiet,pictand o lume. "Dumnezeu a fost pictor. Altfel,de ce am avea atatea culori?". Aceasi replica geniala,acelasi dumnezeu tacut,care indeplineste dorinte tarziu. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Un sarut. doua. trei. sex. In parc,in vazul lumii. Nimeni nu-i vede,defapt. E totul in mintea noastra. Dar daca nu esti real...ei bine,am amintiri placute. Iar zambesti. Eu zambesc. Patetic. Patetic,dar imi place. Da,sunt masochista. Pasiune,iubitule, DAAAA. Nimic genial,doar aia de acolo. Ai sesizat ca nu mai sunt ironica. Da,e ciudat. Nu,nu ma descoperi,nu te simti Columb. Dumnezeu pieptanandu-se. Noi urland. Noi,adica intreaga planeta..poluaaree.. Nu fac nimic,dar sunt geniala. Si totusi, stiu ce sa ma fac cand voi fi mare: artista. Acopera o gama larga de lucruri,deci e perfect. Si,in adancul sufletului meu te pastrezi. Ocupi atat de mult spatiu ca dai pe dinafara. Da,esti doar al meu. "doar" suna egoist,imi place egoismul. Pasiune. da. da.da. Si apoi multi de.. nu.nu.nu.nu. Sau era invers? (nu mi-a placut niciodata reclama aia). Nu-mi da ceai,nu beau. Cum nici tu nu bei cafea, cititor de rand. Te privesc de jos,adanc,in ochi. Scenariu pervers. Este? Da,cam este. Nu ai inteles nimic pentru ca nu era pentru tine. ASTA E REPLICA MEA. Astept aplauze. Un uter care se exfoliaza,curge,rosu,rosu aprins, ca melodia. Scarbos. Loveste-ma. Asaa.. multumesc. Gata cu ideeile,incepe sa-ti placa si sa intelegi.

P.S. VOI REVENI IN CURAND LA VECHIUL MEU MOD DE A SCRIE,NUMAI SA DEPASESC STAREA ASTA.. APLAUZE,VA ROG.

12 păreri geniale:

Anonim spunea...

Foarte haotic. De ce? Te-ai pierdut? Nu te regasesti sub nenumaratele masti pe care le ai? Parca totul in jurul tau s-ar fi transformat in niste forme difuze, si felul in care ai scris este asa de accelerat de parca o viata a trecut pe langa tine. Oare cumva faptul ca ti-ai aratat adevarata fata te-a facut sa-ti pui si ma multe masti pt ca totul a iesit rau?


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

nu a iesit nimic rau,doar ca,uneori,am atat de multe ideei,sub forma unor imagini,incat ele nu pot fi puse intr-un text de sine statator.

Simplu spunea...

Genial. Citind postul tau ma simt asemenea unui clar-vazator.

cafeaua de dimineata spunea...

si ce vezi,mai exact?

Anonim spunea...

Nu a iesit nimic rau inca. Daca acum totul e bine si frumos, cu timpul totul se va degenera si va ve-ti indeparta unul de celalat, poate chiar mai rau...
Poate te vede pe tine asa cum ar trebui sa te vezi si tu...simplu...


Mr.X

cafeaua de dimineata spunea...

nu am replica.

Vlad spunea...

I put my soul in what I do
Last night I drew a funny man
with dark eyes and a hanging tongue
It goes way bad, I never liked a sad look
From someone who wants to be loved by you...
(you know what I.m talking about)

Btw, revino la vechiul stil, pana la urma asta se pare ca doreste lumea (beeing sarcastic).

Simplu spunea...

Vrei adevaru' sau sa te pacalesc ?!
Pot sa iti spun ceea ce vreau eu sa vad, la modu' ideal gen sau ceea ce cred ca se va intampla, la modu' pesimist.

Simplu spunea...

Apropo de ceea ce spune Vlad. Eu nu inteleg chestia asta de a fi asa cum te cere lumea, de afi asa cum ai fost inainte, de a fi asa "cum trebuie"... Nu poate omu' sa aiba mai multe stiluri ?!
Sincer... ?! Mie ca cititor simplu mi se pare muuult, da' mult mai interesant sa citesc o persoana ca tine ce odata scrie sarcastic, apoi cuvinte din suflet, feeling-uri ce odata erau totu' pentru el... si lista poate continua. Cred ca e putin frustrant, plictositor sa scrii mereu acelasi lucru. Dai in monotonie dracu'. De aia se inchid atatea bloguri. Aud des: "nu mai am ce scrie". Daaa, esti prost sau te prefaci ?! Pai daca alt stil nu ai sa incerci, ai sa il uzezi pe unu' in draci si gata.

cafeaua de dimineata spunea...

vlad era sarcastic, batea in partea inversa:P

hoefora spunea...

first timer here... imi place proza ta frusta si fara "impopotoneli". i like it. i like it a lot..

cafeaua de dimineata spunea...

multumesc:) te mai astept, suna cliseeic,dar e adevaru'

top