deci:

"dati-mi o fereastra, o usa sau o strada, vreau sa fug"

motiv unu: pliciseala e ceva grav.
motiv doi: monotonia e si mai grava, aproape distrugatoare. mda, este.
motiv trei:
pentru ca unii nu mai pot de grija mea, si cica-s fata, si fetele n-ar trebui sa vorbeasca urat. (Dar "urat" e relativ si prefer sa spun ca ma doare-n cur , decat sa ocolesc subiectul. Mie mi se pare normal, nah.)

DECI: 1. radem, glumim, da' nu parasim incinta.
2. un strop de nebunie nu strica niciodata.
3. de data asta nu intelegi. dar, cum am spus candva "Daca nu intelegi, nu e pentru tine"
si-mi asum riscul de a nu avea vreun destinatar direct.
DECI: de data asta nu voi mai lasa nimic in urma. I'm back.

"povesti, baby!"



7 păreri geniale:

SERJ spunea...

Radem glumim,futem platim! :((

cafeaua de dimineata spunea...

orice placere se plateste,nah :))

Boogie spunea...

Cel mai bine spui pe fata ce te doare si de cine. :D

cafeaua de dimineata spunea...

aia zic si eu, da' deocamdata las de la mine

CarmenPunkGirl spunea...

oooo da:x zici ca e scris de trairile mele din momentele astea

Rasta Man spunea...

iubesc povestile

rocket682 spunea...

plictiseala si monotonia sunt inamicul nr.1. Ptr. ca spiritul sa calatoresca liber, trebuie sa fim noi insine.

top